0.6 - Sonrası

9 2 0
                                    

Film bitmis, Minho camdan bakiyor, annesi ve babasi yemek hazirliyiyor, Junha ve Jeha ise oyun oynuyordu.

Çığlık atti birden Minho. Onun çıglığıyla herkes oraya kosmustu.

"Bb-birisi asagi dustu"

Herkes sok olmustu. Asagidan gelen bagiris sesleriyle birlikte hepsi asagiya inmisti. Dusen kisinin yanina geldiklerinde o kisinin Sanha oldugunu gorduler.

Hepsinin gozlerinden yaslar akmaya baslamisti. Olayin gercekligini anlamaya calisiyor gibiydiler. Gelen siren sesleriyle olayin gercekligini anladilar. Hepsi Sanha'nin basinda diz cokmustu. Babalari Sanha'yi kucagina yatırmış, uyanmasi icin yalvariyordu. Hepsinin aglamasi daha da siddetlenmisti.

Polisler aileyi uzaga gotururken ambulans ile gelen doktorlar ise Hizli ama dikkatli bir sekilde Sanha'yi sedyeye aldilar.

Tum aile ambulansin arkasindan hizla giderken Minho da Sanha'nin arkadaslarina haber vermisti.

Acil kapsindan girmis ve 10 dakikadir Sanha'ya uyanmasi icin verilen soklarin ise yaramasini bekliyorlardi ailesi.

Birden kapi acildi ve doktor cikti.

"Yoon Sanha'nın yakınları?

Hepsi ayaklanmisti

"Buyrun biziz" -Bay Yoon

"Basiniz sagolsun hastayi kaybettik"

Doktor giderken butun aile yere cokmua agliyordu. Hic biri in ayakta duracak gucu yoktu.

Kosma sesleriyle butun aile oraya dondu:

"SANHA NERDE? IYI MI O? BIRSEY SOYLESENIZE!" -Minhyuk

Minhyuk'tu bagiran. Sanha'nin en yakin arkadasiydi. Ayni zamanda en büyük sirdaslarindan biriydi de.

"O... Öldü.." -Junha

Arkadaslarinin da aglamalari artmisti.

Bir kisi daha gelmisti oraya. Ancak ic cekis ve aglamakardan duyulmamisti adimlari. Gozleri sevgilisini aradi. Bir kosede agliyordu sevgilisi. Onun yanina gitti hemen.

"Bebegim.."

Dizlerine cektigi kollarindan kafasini kaldirdi Minho. Jisung tu gelen. Minho'nun sevgilisi ve Sanha'nin yakin oldugu sayili arkadaslarindan di. Ikisini tanistiran da oydu. Hem Sanha'nin h3m de Jisung'un dersleri cok iyiydi. Ikiside okul birinciligi icin yarışıyorlardi ama aralari cok iyiydi. Ikiside birbirlerine karsi hicbir nefret beslemiyirlardi. Hatta sinavlarda 1. Olan 2. Olani calistiridi.

"O-o öldü jisung..."

Sevgilisinin boynuna sardi sikica kollarini Minho. Jisung da aglamaya baslamisti. En yakin arkadaslarindan birini kaybetmisti oda...

Kapi acildi ve Sanha'nin cansiz bedeni cikti ustunde beyaz bir örtüyle. Annesi ortuyu kaldirdi ve daha cok aglamaya basladi. Sonra da bayilmisti zaten..

......

Sanha'nin ölümünün uzerinden 2 gun gecmisti. Bugun ise cenaze toreni yapilacakti.

4 arkadas oturmuş Sanha'nin teledonundan birlikte cekildikleri Fotoğaflara bakiyorlardi ki Sanha'nin telefonu caldi. 'En degerlim❤️' diye biri ariyordu. Arayanin kim oldugunu anlamak cok da zor degildi onlar icin.

"Alo"

"..."

"Sanha? Orda misin?"

"..."

"Sanha? Iyi misin? Agliyor musun?"

"Öldü..."

"Bin?.. Ne demwk istiyorsun? Öldü de ne demek?"

"ÖLDÜ ANLIYOR MUSUN O ÖLDÜ! INTIHAR ETTI! KENDINI BINANIN TEPESINDEN ATTI!" -Minhyuk

"MINHYUK SAKIN OL!" -MyungJun

"N-Ne? Sanha i-intihar mi etti?"

Bir damla yas dustu gozunden Dongmin'in.

"Bugün saat 16.00 da X'de cenaze toreni var. Onu son kez gormek istiyirsan oraya gel." -Jinwoo

Hicbirsey diyemeden telefonu kapatmisti bile Jinwoo...

Yarım Kalan Aşk | WooSan (ASTRO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin