09.09.2017
Dongmin hyunga ondan hoslandigimi okul kapaninca soyledim. Korktugum basima geldi. Benimde o tür biri oldugumu saniyor.
Dongmin, Junha, Jinwoo ve Myungjun hyung mezun oldular. Dongmin Hyung haric hepsi ülkede kaldilar. Dongmin hyung ise Japonya ya gitti.
Okul kapanali henüz 1 hafta falan olmustu. Onu bir kafeye cagirdim. Basbasa gorusmek istedigim icin ilk basta boraz garipsese de oa ul eymis ve kafeye gelmisti. Ilk basta bir sure havadan sudan sohbet etmistik. Sonra ona o dan hoslandigimi soyledim. Ilk basta olayin gercekligini anlamaya calisiyormus gobi bos bos bana bakti. Sonra da bana bagirmaya basladi. Benimde o orospulardan bi farkim olmadigini söylüyordu. Herkes saskinlikla bize bakiyordu ancak bu onun umrunda degildi. Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Korkudan aglamaya baslamistim. Ancak o beklenenin aksine daha da bagiriyordu. En sonumda susmus ve bana o sadece bir kelime soyledi "Acınasısın". O gun onu son gorusumdu. O gunden sonra Dongmin hyung bizimle olan tum iletisimini koparmisti.
Dongmin hyung gittikten sonra hizlica hesabi odeyip ordan ciktim ve dogruca bir bara gittim. Bardaki calisanlar babami tanidiklari icin beni iceri aldilar. Ilk basta hafif birseylerle baslasasamda gitgide daha sert ickiler istemişim. Evet istemisim. Ickiye dayaniksiz oldugum icin hemen sarhos olmusum.
Saat gece 11 12 gibi babamin arkadasi-ve ayni zmanda barin sahibi olan kisi- beni tanimis. Cok sarhos oldugumu gorunce direk babami aramis. O sirada babamlar da gidebilecegim her yerde beni ariyorlarmis.
Babam gelmis ve beni direk eve goturmus. Sabah olup ayilinca da herkes direk ne oldugunu sordu. Onlara olan biten herseyi eksiksiz anlattim. Ben devam ettikce onlar daha da sasiriylorlardi. Tabi babamlar beni ararken onlari da aradiklari icin bzim tayfanin da kayboldugumfan haberi vardi. Babam ise gittiktwn 1 2 saat sinra onlara da herseyi anllattim. Onlarda cok sasirmislardi. Ayni zamanda da uzulmuslerdi. Hepsi biliyordu ondan hoslandigimi.
Junha hyung biz ücüzlwr olarak bu konu hakkinda konsurken bizu duymus. Bu sekilde ogrendi o. Bin, Minhyuk; Jinwoo ve Myungjun hyunga ise Junha hyungun ogrendigi gunun ertesi gunu omulda soylemistim onlara. Hepsi beni destekliyorlardi. Her zman arkamda olduklarini soylemisti hepsi. Öyle de yaptilar. Her zman arkamda oldular. Dongmin hyung birkac defa hyunglarla konusmaya calissa da onlar onun yuzune dahi bakmamislar. Zaten Dongmin hyungda vaz gecmis ve Japonya ya tasinmis.
Onumuzdeki sene görüşürüzzzzzz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Aşk | WooSan (ASTRO)
ספרות חובביםAşk ona göre kesinlikle pişmanlık değildi. Ona göre aşk; masumca, saf bir sevgi ile sevmekti. Angst