A védelmezők

17 3 1
                                    


Már eltelt egy kis idő Niu Chaka és Rina jóban és rosszban összetartanak. Niu egyik reggel korán felébredt, mint álltalában nagyot ásított majd ki mnet az üregből és élvezuettel szívta be a kora reggeli harmatos levegőt mely teljesen feltőltötte őt élettel. Készen állt egy új izgalmas napra. Azt tervezte, hogy felkeresi Rina-t a legjobb barátnőjét és kettesben tőltik a napot bár igaz ő egy kicsit idősebb volt náluk őt ez egy cseppetsem zavarta kedvelte a humoros lányt. Akivel együtt fedeztek fel sok helyet az élet fája körül s hozzájuk csatlakozik időnként Fluffy Fuli és Azard lánya.

-Jó reggelt felség. -köszönt neki Fluffy és gepárd sebességgel szaladt a barátja felé, de elfelejtett lassítani és teljes erejéből neki szaladt a leendő királynőnek.

-Upsz bocsi Niu. -kért bocsánatot Fluffy miközben letámolygott a barátjáról. Niu csak legyintett cseppetsem volt rá mérges, hiszen tudta, hogy nem direkt csinálta. Már elindultak ketten Rina ért azt terveztee, hogy a tigrisek volgyében fognak játszani, de Rina se hol sem volt az anya ilyenkor már járőrözött az éjjeli őrséggel.

Elkezdték keresni amikor is egy sikítás felkeltette  figyelmüket Rina hangja volt az segélykérő volt ez a kiáltás. Niu Fluffy-t az éjjeli őrségért küldte a kölyök pedig úgy rohant, hogy maga után csak a port hagyta Niu pedig Rina felé indult amikor már nagyon közelről hallotta a hívását szíve hevesen dobbant, de ekkor meghült az ereiben a vér ugyan is egy hópárduc kapta el a barátnőjét.

-Idegen az élet fája hercegnője parancsolja neked engedd el azt az oroszlán kölyköt és hord el magad! -üvöltötte határozottan Niu szemeiben harag csillogott amiben némi félelem mvegyült. Rina egy adott pillanatban arcon karmolta a párducot így megtudott szabadulni és oda szaladt Niu mögé.

-Azt hiszed félek egy ilyen kölyöktől? -kérdezte gúnyosan felkacagva miközben feléjük indult Niu forróságot érzett a testében Rina látta, hogy az égen sötét felhők tömörülnek félt. Nem szerette a vihart. Niu pedig üvöltött az pedig messzire repítette a párducot Rina felismerte azt az üvöltést, amit Kion király használ ez egy jel volt.

Amikor a király pár megérkezett az oroszlán őrséggel és az éjjeli őrséggel meglepődötek azon amit Rina mesélt nekik ámulattal a hangjában és csodáló pillantásokat vetett a barátnőjére, aki csak szerényen. Kion és Rani egymásra néztek.

-Lehetséges ez? -kérdezte amire mmegnézte Niu vállát az oroszlán fej ott ééget a vállán ez az ő jelük nem csak éjjeli őrséget hanem az új oroszlán őrséget is ő fogja vezetni. Chaka szomorú volt senki sem vette észre őt.

-Lányom fontos dolgot bízok rád te hozd létre a saját őrségedet. -mondta Kion majd nem ugyan azokkal a szavakkal mint egykoron az ő apja.

-Oké, de hány tagot keressek? -kérdezte amire az apja csak kuncogott.

-Amennyit te jónak ítélsz meg bízom benned. -mondta Kion. Rina reménykedett, de Niu elsőnek az öccséhez sétált.

-Chaka volna kedved csatlakozni mint a legbátrabb? -kérdezte amire a kis herceg szaporán rázta a fejét, hogy igen. Niu hozzá ért és a jel neki is ott volt a vállán.

-Rina? -a lány mosolygott. -Te vagy az őrség esze.

-Fluffy semmi kérdés te vagy a leggyorsabb. -mondta a gepárd kölyök nem tudott hova lenni izgatottságában Uno is oda röppent hozzájuk Ono fia.

-Uno. -köszöntek neki.

-Mi a helyzet srácok? -kérdezte.

-Semmi csak éppen az új oroszlán őrséget látod. -jelentette ki határozott mosolyal a arcán Chaka. Uno közelebb repült.

-Jó hogy jössz Uno akarsz az őrségem tagja lenni? Éles szemed van. -jegyezte meg a madár örült, hogy még többet lehet együtt a barátaival. Niu őt is bevette már csak egy erős kellett. Azt is hamar megtalálták még pedig egy elefánt kölyök személyében akinek Mauuta volt a neve. Ezzel kész volt az új Védelmezők ahogya n Niu nevezte a csapatát.

-Míg élünk! -harsogta.

-Védjük a fát! -mondták kórusban a többiek.

lion guard Az új életWhere stories live. Discover now