a három testvér

10 1 1
                                    


Neema hamar nagyra cseperedett és a tesóival már bejárta az élet fáját a kislány nagyon is kíváncsi és szereti az izgalmas kalandokat és a világ legmenőbb dolgának tekinti az üvöltést, amit az apja és a tesói bírtokoltak ugyan is Niu hiába adta át az üvöltést a képesség még mindig benne élt. Neema örült, hogy neki csak a kalandokból áll az élet.

-Neema ne menj messzire rendben. -mondta neki Kion miközben nagyot ásított ugyan is a nappali őrséget ő vezeti. És szüksége van a pihenésre.

-De apa csak Niu-ék után akarok menni. -kezdett nyafogni Kion és Rani kicsit rövid pórázon tartották a legkisebb lányukat, aki most sok figyelemben részesült.

-Rendben, de maradj akkor velük. -mondta Rani amikor felkelt a hangokra.

-Hurrá! -kiáltott fel Neema és már is kiszaladt a barlangból és alakja elveszett. Kion a párjára pillantott.

-Remélem tudod, hogy mit csinálsz. -suttogta Kion, amire Rani válaszólt.

-Ne aggódj kedves hagyd élni Neema-t. -felelte és arcon nyalta Kion-t, aki fáradtan hajtotta ismét álomba a fejét. Neema addigra már messze járt. Hamar felfedezi a védelmezők nyomait és jó mókának tartotta, hogy követi őket és meg fogja ijeszteni őket. Alig egy óra múlva már látta a tesóit az elefántot a gepárd kölyköt a madarat és a másik oroszlánt is. Magában arra gondolt, hogy milyen jó móka lesz eléjük kerülni és üvölteni egyet. Neema nagyon csöndbe tudott mozogni az anya nagy vadász jövőt jósolt neki. Igazi kis lopakodó.

-Érzek valamit. -suttogta Fluffy miközben a levegőbe szimatólt. Ekkor Niu és Chaka is a levegőbe szimatóltak és ők is érezték az idegen szagát. Bár Niu meg mert volna esküdni rá, hogy ez a húguk lesz. Sokat nem tévedett, amikor Neema elő ugrott a fű rejtekéből és nagyot próbált üvölteni, de inkább olyan volt a hangja mint ha egy elefánt lábára tapostak volna.

-Neema! -emelte fel a hangját Niu miközben a tesójára nézett szúrós pillantásokkal.

-Megijedtetek. Menő, hogy egészen idájig nem vettetek észre mi? -mondta vigyorogva s peckesen kihúzta magát. Chaka csak a fejét rázta jelezve, hogy mennyire nem tetszik neki ez a felvágás. Fluffy csak morgott.

-Rohadtúl nem vagy vicces kis minden lében kanál! Húzz vissza az élet fájához! -csattant fel Rina dühösen morogva a kis kölyökre, aki ijedten húzta össze magát Niu már a védelmébe vette a húgát.

-Rina ő csak egy kis kölyök! -jelentette ki Niu.

-De akkor is. Tűnjön el innen. -vetette oda idegesen Rina.

-Elég legyen Neema velünk marad. -mondta, de ekkor már elszaladt egyenesen a szakadék felé rohanva. Chaka ijedten törte meg a csendet.

-Niu a szakadék felé rohan! -csattant fel ijedt hangon amire mindenki oda kapta a fejét. Neema lélek szkadva rohant nem is tudta, hogy merre szaladt. Csak arra koncentrált, hogy minnél messzebb kerüljön az undok oroszlántól. Szemeiben könnyek csillogtak és potyogtak az útjában.

-Neema állj meg! -kiabált utána Onga miközben fölötte körözött Neema ismerte ez a nagy ragadozó madarat és, hogy az apja barátja.

-Onga? -nézett fel a madárra, de végül is nem lassított le telibe egy korhadó fatörzsre szaladt rá amikor már rajta volt mind a négy mancsával repedezni kezdett ő pedig ezzel együtt pánikba esett. Onga gyorsan cselekedett és felemelte a kölyköt mielőtt lezuhant volna a mélybe Neema lesokkolt, amikor megállt a levegőben. Onga lenézett a karmai között remegő kölyköt. Akit letett a biztonságos területen.

-Húúú... kösz Onga. -mondta nagyot sóhajtott.

-Semmiség ez a dolgom hercegnő. -mondta.

lion guard Az új életWhere stories live. Discover now