Sonunda bitti!Deliricem sandım.
Okuldan çıktığım gibi suratıma gelen yağmur damlaları hissettim.
OF AMA YAA!
"Ciddi misin?!"
Ben buradan eve gidene kadar çoktan sırılsıklam olurdum ki.Bu tek okul uniformam!Başka yok.Sabaha kadar kurumaz ıslansam..
"Oi!"
Arkamı döndüğümde Katsuki'yi gördüm.
"Katsuki?"
"Şemsiye almadın mı aptal?"
"Hayır..Ceketim de yok!Eve kadar duş almış gibi olurum!"
Elindeki şemsiyeyi üzerime doğru tuttu.
"Gel."
"Tamam..?"
Onunla dip dibeydik!Okulun güvenlik kulübesinden sonra dışarıya çıktık.Kapının önünde son model bir araba vardı!
Katsuki arabaya yönelip bana döndü.
"Seni bırakabilirim."
"Teşekkür ederim!"
"Tch.Hadi bin."
Hemen arabaya bindik.Evimi tarif ettim.
Neredeyse hiç konuşmadık yol boyunca.Evime geldiğimizde kapıda biri vardı..Babam..?
Yutkundum.
"Teşekkür ederim Kats."
"Kats mı?"
"Evet sana takma bir isim koymak istiyorumm!"
"Daha adam akıllı birşey bulsana be!"
"Hmm.BULDUM!Kacchan nasıl?Kat- 'a Chan eki getirince!Çok güzel değil mi!?"
"Pft-Ne dersen de bana brokoli kız."
"Tamam iyi günler~"
Tamam bugün Katsuki'yi atlattım ama babamı atlatmam imkansız..Katsuki ben indiğim gibi arabayı sürüp gitti.
"O kim?"
"Bir arkadaşım..Hem sen hangi yüzle geldin buraya!"
"Benimle düzgün konuş!Ayrıca bana alışsan iyi olur artık seninle yaşayacağım"
"BEN BUNU KABUL ETMİYORUM!"
"Ev sahibin ile konuştum.Ya beni kabul edersin ya da bu evden siktirip gidersin."
Sustum.Harika hayatımın içine sıçan adam geri geldi..Devletten aldığım burs parası ile geçiniyordum.Bu adam yüzünden çalışmam gerekecekti..
"Ne bekliyorsun!Gir içeri!"
Yavaş adımlarla eve girdim.Odama gittim ve kapıyı kitledim.İçeriden sesini duydum.
"Artık çalışacaksın!Seni ### kafesinde garson olarak yazdırdım.Bu eve para getireceksin.Okuldan sonra direk oraya gidiyorsun!"
OFFF BIKTIM.Bir de bu eksikti!
Allah bu adamın belasını vermiyor.Ben bisiler yapıcam artık.
Üstümü değiştirdim ve direk kendimi evden dışarı attım.Onula yaşamak istemiyorum!
Üstümde sadece kapişonlu tulumum vardı.