Bedel

167 14 7
                                    


İzuku erkenden okula gitmiş ve sınıfına gitmişti.Sokakta durmaktan daha iyiydi.Kafasını yastığa koyamasa da en azından montunu sıraya koyup onun üstüne yatmıştı.


Sabah kalktığı andan itibaren Shoto'ya durumunu bildirmişti.Shoto ise en erken uçak ile yanına gelecekti.İzuku'nun şuan ondan başka kimsesi yoktu.


Bir anda kapı açılma sesi duyuldu.Kimin geldiğine emindi zaten.Katsuki o kadar da aptal değildi.Okul açıldığı gibi buraya geleceğini tahmin etmişti.Anlık bakışmaları İzuku'nun agrasif ses tonu ile bozuldu.

"Ne var?Niye öküzün trene baktığı gibi bakıyorsun?"

Katsuki yutkundu.Haksızdı.Onu kullanmış sonra da köşeye atmaya çalışmıştı.Farkındaydı.Ve suçluluk omuzlarına büyük bir yük edasıyla binmişti.Şuan ona aşık mıydı Katsuki?Emin değildi.Ama şunu fark etmişti onunla olan kısacık anılar diğerleriyle olan bin yıldan daha iyiydi.Katsuki İzuku'ya içten içe muhtaçtı.Bunu fark etmemek için kendini zorladı ve bir hata yaptı.


Şuan cezasını çekiyordu..


"İzuku..B-ben.Özür dilerim.."


"Pftt-Koskaca Katsuki Bakugou benim gibi bir kızdan özür diliyor ha?Ne kadar acınası."


Katsuki'nin omuzları düştü cesareti iyice kırılmıştı.Yerin dibine batmak istiyordu.Neden bir anda aşşağılık erkeklerden biri haline gelmişti ki?


"Seni seviyorum."


Katsuki'nin ağızından çıktı bu laflar.Babası yazardı.Ona her zaman kelimelerin ne kadar büyük bir gücü olduğundan bahsederdi.Derdi ki ona sürekli "Bazen konuş.O kadar konuş ki herkes seni anlasın.Bazen ise az konuş , ya da sus.Seni tek o anlasın." o kim dediğinde hep aynı cevabı alırdı minik Katsuki.Babası gelecekte seni herhalinle kabul edecek kişi derdi seni sen anlamadığında anlayacak kişi derdi.Anlamamıştı.Küçüktü.

Ama şimdi kendini kendi bile anlamazken İzuku'nun onu anlamasını istiyordu.

"Yaptıklarımın elde kalır bir yanı yok.Biliyorum.Git dersen uzaklaşırım ama bu okuldan gidemem ki.Burda sen varsın.Ben senden gidemem...Yalvarırım kovma beni kalbinden İzuku.Benim için o kişi ol."


İzuku yutkundu.Böyle bir itiraf beklemiyordu.İzuku bir daha terk edilmek istemiyordu.Ama kimse İzuku'dan yeni bir şans istememişti.İzuku yeni şeyler deneyimlemeyi severdi..


"Sana hala kırgınım.Ama sevgim kırgınlığım kadar ağır basıyor Katsuki.Eğer benim için en değerlim gururumdu.Ben senin için vazgeçtim.Karşılığında sende en değerlinden vazgeçeceksin.Eğer beni affedebilirsen bende seni affedeceğim."



--------------------------

ACABA KATSUKİ BEDEL OLARAK NE YAPACAKK????*

OHM OHM YAZARINIZ DEPRESYONDAN CIKTI VE BOLUM YAZDII


YEYY

kısa oldu farkındayım :((((((

"Thats my girl!" BKDK FEM DEKU AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin