Bab 6

30 2 0
                                    

         "abang nak pergi mana tu" Kata Alyssa sambil memerhati gerak geri suaminya itu .

"Abang ada kerja sikit , nak ikut?" Soal Tengku Zhareef Edzhar kepada isterinya pula .

"Abang nak kill people ke?"

"Ye sayang , ingat tak ada penceroboh masuk ke tempat abang 2 minggu lepas?

"Ingat ingat" jawab Alyssa .

"Abang nak pergi jumpa dia la ni dekat markas" katanya sambil mengambil kunci McLaren hitam miliknya .

"Alyssa taknak ikut , nak duduk rumah je"

Tengku Zhareef Edzhar mengangguk lalu mencium dahi licin isterinya itu .

Kemudian berlalu pergi .

Setiba dia sampai di markas milik bapanya itu dia terus menuju masuk ke dalam

Setiba dia sampai di markas milik bapanya itu dia terus menuju masuk ke dalam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia memerhati satu-satu bilik yang gelap itu . Lalu dia menarik keluar seseorang untuk ikut dengannya .

Satu das tembakan yang dilepaskan oleh Tengku Zhareef Edzhar kepada penceroboh itu .

"Itu sebab kau masuk dalam markas aku! Dan ini sebab kau curi senjata senjata aku yang baru sampai!" Katanya lalu menembak lelaki itu secara bertubi tubi .

Ayden Alexander dan Iskandar Faaliq memandang satu sama lain .

"Wow mantap zirafah" kata Iskandar Faaliq lalu dia bangun dari tempat duduknya sambil menepuk tangan .

Dia menelan air liur apabila Tengku Zhareef Edzhar berjalan mendekatinya dengan wajah yang bengis .

"Tolong bos aku minta maaf" rayunya sambil melutut dihadapan lelaki itu .

"Padan muka kau nasi kandar" ejek Ayden Alexander .

Iskandar Faaliq menoleh kebelakang lalu mengeluarkan jari tengah kepada Ayden Alexander .

"Diam lah spender" dia kembali menoleh kedepan untuk merayu dengan lelaki itu .

"Jangan apa-apa kan aku , aku merayu" rengeknya .

"Kau kenapa ni sial , aku nak suruh korang bersihkan mayat dia" soalnya dingin .

"Ohh ye eh tatau pun hehehe" dia bangun lalu melangkah ke arah mayat yang terburai isi perutnya itu .

"Kau cari bos dia tu bawa datang sini" arah Tengku Zhareef Edzhar kepada Ayden Alexander .

"Baik" lalu meninggalkan Tengku Zhareef Edzhar dan Iskandar Faaliq berduaan .

"Weh tolong lah aku!!! Dia ni berat sangat lah" Sedaya upaya dia mengangkat mayat lelaki itu .

"Taknak aku sentuh dia , jijik" katanya lalu mengeluarkan telefon pintarnya dan memanggil salah satu bodyguard yang berada di luar markas .

BIDADARI MILIK "TENGKU ZHAREEF EDZHAR"Where stories live. Discover now