𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒆𝒏𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒆𝒓..3

28 2 0
                                    

Acknowledgements:
I would like to express my deepest gratitude to J.K. Rowling for creating the magical world of Harry Potter, and to Rick Remender and Wes Craig for their incredible series Deadly Class. Without their imagination and talent, I would also like to thank Kenny Ortega for directing the movies of Descendants and thanks to Josann McGibbon and Sara Parriott for creating the movie, this book would not have been possible with out them.

Copyright © [2023] by [Cynthia].

*𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒏𝒆𝒔 <3*

𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒔𝒘𝒖𝒏𝒈 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒂𝒔 𝒊 𝒍𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏. 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒙𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒕 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒃𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕. 𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒂𝒅 𝒎𝒐𝒐𝒅, 𝒎𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒂𝒅 𝒎𝒐𝒐𝒅 𝒃𝒂𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅. 𝒊 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒓𝒂𝒄𝒐. 𝒑𝒂𝒏𝒔𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒂𝒊𝒔𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒔, 𝒉𝒆𝒓𝒎𝒊𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒐𝒏 𝒔𝒖𝒑𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒘𝒉𝒐 𝒔𝒂𝒕 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝒈𝒊𝒏𝒏𝒚 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒏 𝒂𝒘𝒌𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒔𝒏𝒆𝒆𝒓 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎,𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒊𝒎 𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒂𝒅 𝒎𝒐𝒐𝒅 𝒊𝒎 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆. 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒓𝒊𝒈𝒈𝒆𝒓 𝒎𝒚 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓. 𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒆𝒂𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒕𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒎 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏.

𝒊𝒕 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒊 𝒍𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒔𝒄𝒐𝒇𝒇 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒕 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅. 𝒊 𝒘𝒐𝒓𝒆 𝒂 𝒔𝒊𝒎𝒑𝒍𝒆 𝒈𝒓𝒆𝒚 𝒉𝒐𝒐𝒅𝒊𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒍𝒆𝒏𝒈𝒕𝒉 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕𝒔. 𝒊 𝒑𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒊𝒏 𝒂 𝒎𝒆𝒔𝒔𝒚 𝒃𝒖𝒏. 𝒊 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌, 𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒏𝒐 𝒆𝒏𝒆𝒓𝒈𝒚 𝒕𝒐 𝒑𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒐𝒏. 𝒊 𝒑𝒖𝒕 𝒖𝒑 𝒎𝒚 𝒉𝒐𝒐𝒅 𝒂𝒔 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒊𝒕𝒔 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕𝒔. 𝒊 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒄𝒐𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒃𝒆𝒍𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒊𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒇𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒊𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒄𝒂𝒔𝒖𝒂𝒍 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆. 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖, 𝒘𝒐𝒐𝒅? 𝒃𝒍𝒂𝒊𝒔𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒎𝒚 𝒖𝒏𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕. 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕𝒔! 𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒊𝒕𝒔.

~ Bk 1:Mysteries of the Dark Hearts: 𝑀𝑎𝑡𝑡ℎ𝑒𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 ~Where stories live. Discover now