*Seonghwa-Yunho*Seonghwa:
YunhoYunho:
Seonghwa hyung?Seonghwa:
Ders arasında arka bahceye gelYunho:
Sebep?Seonghwa:
Ne dediysem onu yap
mümkünseYunho:
Mümkün olmaması mümkün mü?Seonghwa:
Cok konusuyosun***
Derse girmeyip okula geldiği gibi arka bahçeye gitmişti Seonghwa. Hongjoong'un anlattıkları olayın aslı ise, hesabını Yunho'dan başkasına soramazdı. Sebebini bilmiyor olsada Yunho'ya karşı şüphelerini durduramıyordu başından beri. İçgüdülerine güvenmekten zarar gelmeyeceğinden de emin değildi yanı sıra.
Bahçe hızlıca dolmaya başladığında ders arasına girdiklerini anladı. Yanındaki ağaca sırtını dayayıp beklemeye başladı. Az sonra ilerde kendisine doğru gelen Yunho'yu farketti."Hoşgeldin"
"Bizimkilerin yanına gitmem lazım, konu ne"
"Sizinkiler kaçmıyordur herhalde"
Seonghwa sağındaki bankı işaret etti.
"Evet, hyung. Seni dinliyorum."
"Bu geçen sene ki olay-"
"Bu okulda her sene bir sürü olay yaşanıyor hyung, hangisinden bahsettiğini anlamam için vahiy inmesini mi bekliyoruz?"
"Hongjoong dersem anlarsın belki. O gün siteye yüklenen video. Herkesin, gay olduğu için dövüldüğünü sandığı Minho'yu aslında Hongjoong'a yaptıkları için Wooyoung dövdürdü, değil mi?"
"Evet, ama bunun konuyla ne ilgisi var?"
"Bense bütün olay örgüsünü dün, bizzat Hongjoong'dan öğrendim aslına bakarsan. Minho Hongjoong'u sarhoş olma bahanesiyle öpmeye çalışırken sen neredeydin?"
"Ahaha, acaba nerdeydim? Belki sarhoş olmuşumdur, emin değilim ama"
"Yanınızda başka biri yoktu, videoyu çeken kimdi peki?"
Seonghwa, sorduğu soruların sayısını arttırdıkça Yunho'nun gerginliğinin katlanarak arttığını hissedebiliyordu, bir şeyler sakladığınından emin olmuştu.
"O günden sonra ayrıldık Minho'yla. Olayla ilgili de hiçbir şey hatırlamıyorum!"
Seonghwa ellerini ceketinin cebine atıp ayağa kalktı.
"O zaman herkes Hongjoong'u tehdit edip alay ederken seni pek yanında görmemiştim, dikkatimi çekmedin değildi. Sana bir müddet süre vereyim o halde, videoyu kimin çektiğini bulman için, ne dersin? Sende videoyu çeken kadar suçlusun sonuçta"
"Hyung, nerden bulabilir-"
"Minho'ya ilginç tekliflerde bulun mesela, anlarsın ya. Selam versen ağzının suyu akan bir tip zaten. Git sor, zorla. Öğren kimin çektiğini. Ha birde, ona söyle kendisiyle ilgili çok güzel planlarım var. Belki biraz canı yanar ama, mühim değil"
Başka bir şey demeden uzaklaştı Seonghwa. Ardında da sinirden delirmek üzere olan bir Yunho bıraktı.
"Sikik herif"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
its our style | ateez |
FanfictionMingi: kalk cuma namazına gidiyoruz San: hyung ben ateistim aq Mingi: KALK GİDİYORUZ