~Final 🌈~

686 43 82
                                    


ARKADASLAR KITAP 9K OLMAYA YAKLASMIS DELIRDIM YA

INSTAGRAMADA GELIN LUTFEN KONUSURUZ BERABER

BUNDAN SONRA BASKA KITAP YAYINLICAMM TAKIP ETMEYI UNUTMAYINNN

IYI OKUMALAAR :)

.....................

Sonunda yaptığı pastayı bitirmiş ve yeteri kadar dolapta beklettikten sonra hızlıca hazırlanmaya gitmişti Jungkook. Tabii arkadaşlarınıda odalarına yollamayı unutmamıştı. Bir de onları beklememek için hemen hazırlanmalarını söylemiş ve kafalarını ısırmakla tehdit etmişti hepsini.

Tamamen hazırlanıp evden çıktıkları zaman saat on buçuğu biraz geçmişti. On ikiden önce orada olmaları gerekiyordu. Hediyelerini ve pastayı aldıklarından emin olduklarında Jungkook gaza basmıştı çoktan. Pastayı ise Jimin'e vermiş ve çok dikkatli bir şekilde tutmasını istemişti. Zaten o pastaya bir şey olursa Jimin'in başına gelecekleri herkes biliyordu.

(Bolum sonunda pastasiii)

"Lan hadi biz tamamda seni kendi abinin doğum gününe niye ben götürüyorum lan Yeonjun? Sen bu günde abini tek bırakıp bir de kalmaya mı geldin bize yani? Vay anasını be. Soobin bana böyle bir şey yapsa bir hafta ağlardım herhalde."

"Öncelikle o tamamen senin drama queenliğinden eniştecim. Ayrıca sizin planınızı zaten bildiğim için Soobin ile hediye seçip size geçmiştik. Tek bırakmış sayılmam yani."

"Aman her şeye cevabın olsun zaten bi haklısın hyungum deme hiç. Ah ah yeni nesil hep böyle." Jungkook'un alayla konuşması üzerine herkes kahkaha atmıştı.

"Jungkook bu pasta çok güzel oldu ya. Benim doğum günümde böyle bir sürpriz yapmazsan eğer seni kendi yöntemlerimle döverim."

"Bak yöntemlerine sokayım senin tamam mı Hoseokcuğum. Bi sus lan. Yapmıyorum pasta falan sana. Git ağla köşende."

"Çok kırıcı bir insansın. Seninle neden hâlâ arkadaş olduğumu sorguluyorum bazen. Sonra diyorum ki oha Jungkook zengindi."

Böyle böyle atışarak tamamlamışlardı yolculuklarını. Sonunda sevgilisinin evine gelmenin heyecanı vardı üstünde. Biraz planlarını batırmaktan korkuyordu.

"Lan Jungkook kalksana amına koyayım. Irzına geçtin direksiyonun sıka sıka. Doğum günü kutlayacağız lan altı üstü heyecana bak. Evleniyo sanki puşt."

Hoseok'un söylenmesi üzerine derin bir nefes almış ve arabadan inmişti Jungkook. O da farkındaydı sadece bir doğum günü olduğunun. Ama onu geren ve heyecanlandıran kısım tam olarak evde yapacakları kutlama değildi.

Sonunda 5 kişi kapıya varmış ve açmalarını beklemeye başlamışlardı. Jungkook Yoongi'ye ufak bir mesaj atmış ve kapıyı onun açmasını istemişti. Tabii bir de Bogum'a mesaj atarak Taehyung'u oyalayıp onlar mutfağa girerken görmesini engellemesini istemişti.

İstediği gibi gerçekleşmişti her şey. Taehyung görmeden herkes mutfağa girmiş ve hediyelerini bırakmıştı. Pastayıda dolaba koyarak salona geçmişlerdi.

"Sevgilimin yanından kalkıp bana yer açmak için sadece 3 saniyeniz var." Jungkook'un konuşması ile Taehyung'un yanında oturan Soobin ve Yeonjun anında ayağa kalkmıştı.

"Yemedik sevgilini be aman. Abimizin yanına oturamaz olduk şuna bak." Yeonjun söylenmeyi eksik etmemişti tabii. Jungkook ise sinsi olduğunu düşündüğü bir gülüş atıyordu ona.

Saat neredeyse 00'a yaklaşmıştı. Son birkaç dakika olduğunu gören Jungkook hemen ayaklanmış ve su içme bahanesiyle mutfağa koşturmuştu. Tabii birkaç arkadaşına göz kırpmış ve hazırlanmalarını söylemeye çalışmıştı konuşmadan. Herkes anlamıştı bunu.

Rainbow🌈 / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin