29.bölüm

641 49 19
                                    


Son 3 bucuk bolum taslagim kaldiii (bi bolumun yarisini yazdim xjsjxkms)

Ama rahatlikla atiyorum cunkuuu finali yazicam yani bitti kitap

Bir de enayi gibi yeni kitaplara basladim amk nedir benim bu akillanmamam yani hayir yaziyorum tikaniyorum kaliyo aylarca amaa yok yani

Neyse seviyorum en azindan yazmayi yayinlamasam bile 😔😔😔

Iyi okumalaarr :)

.......................

"İnan bana şu an ne giydiğin umrumda bile değil. Jungkook artık konuşmamız gerekiyor."

Hâlâ kapıda dikildiklerini fark edip Taehyung'u içeri davet etmişti. Konuşmak istiyorsa bunu geri çeviremezdi sonuçta.

"Sen otur lütfen rahat ol. Keyfine bak. Ben üstüme bir şey giyinip geliyorum hemen."

"Pekala, bekliyorum ben seni." Karşısında yarı çıplak oturması uygun olmazdı sonuçta. Odasına gitmiş ve hızlıca üstüne bir tişört geçirmişti.

Odasından çıkıp Taehyung'un yanına giderken ise arkadaşlarına "Sakın eve gelmeyin Taehyung bizde" gibi kısa bir mesaj atmıştı.

"Bir şeyler içer misin? Kahve yapabilirim ya da soğuk bir şeyler verebilirim istersen. Atıştırmalık bir şeyler hazırlaya-"

"Jungkook sadece otur ve şu siktiğimin konuşmasını yapalım artık."

"Pekala nasıl istersen. Bak öncelikle o mesajları senden bir karşılık beklediğim için yazmadım tamam mı? Sadece sorduğun soruya çok sinirlendim ve patladım bir anda. Hiçbir şekilde karşılık beklemiyorum. Eğer arkadaşlığını bitirmek istersen anlarım. Ya da işe geri dönmememi istersen anlarım yani."

"Saçmalıyorsun şu an. Buraya seninle olan arkadaşlığımı bitirmek için gelmedim. Bitirecek olsaydım yanına gelmezdim. Bak senin kadar fazla değil duygularım. Aşk diyemem buna. Ya da çok seviyorum diyemem tamam mı? Ama sadece arkadaşım olmanı istemiyorum. Yani sana karşı bir ilgim var, evet hoşlanıyorum senden.  Daha çok yeni belki de. Arkadaş olmayalım ama sevgili olalım da diyemem. Çünkü buna hazır değilim daha. Yani bence biraz zaman vermeliyiz bize. Vakti gelince zaten anlarız bunu."

"Hiç beklemiyodum inan. Şu an ne diyeceğimi bilmiyorum. Daha başka kurmuştum hep kafamda. Yani bilmiyorum benden hoşlanıyor olman ihtimali, karşılık vereceğin ihtimali hiç gelmemişti aklıma."

"Evet onu fark ettim zaten az önce. Konuşup hallettiğimize göre bir kahve içebiliriz bence beraber." Taehyung konuşmuş ve ufak bir kıkırtı bırakmıştı sessiz odaya. Jungkook için çok güzel bir melodiydi bu.

"Bence de içebiliriz. Ben yapıp geleyim hemen. Aslında şey, sende gelip izlemek ister misin? Yani sohbet ederiz diye söyledim. Tek kalmazsın salonda diye yani."

Jungkook utangaç bir şekilde gülümsemiş ve Taehyung'un kafasıyla onaylamasıyla beraber hemen mutfağa doğru yol almıştı. Mutluydu. İkili beraber kahvelerini almış ve sohbet ederek keyifle içmişlerdi. Sonrasında ise Taehyung istemese bile artık eve dönmesi gerektiğinin farkındaydı.

....................

United States of Ankara

Jungkook:
Sakin eve gelmeyin
Taehyung bizde

Jiminie<3:
Ne
Oha eve erkek mi attın lan
O yüzden gelmedin dimi bizimle
Orospu seniii

Hobim<3:
Jungkook
Neden gelmiş Taehyung
Ne yapıyorsunuz

Rainbow🌈 / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin