°°°
"Martılar, onlar aslında etçil canlılardır biliyor musun?"
"Hayır, senden duydum ilk defa. Hiç de et yediklerini görmedim."
"Başka ülkelerde belki görebilirsin fakat Türkiye'de pek rastlamazsın, martılara simit yemeyi öğreten Türklerdir aslında."
"Vay, güzelmiş. İyi de bunun şu an lahmacun yerken konuşmamız saçma değil mi sence de lan."
Alisa'ya göz devirdikten sonra önüme dönüp lahmacunuma biraz daha limon sıktım.
"Aklıma geldi söyledim işte, takma."
Adeta antiloplar gibi yemeye koyulmuş bana bile bakmıyordu. İstanbul'un en güzel lahmacuncusundaydık tabii, hiç bakar mıydı bana?
"Alisa hadi ama, hızlı iç şu ayranı da gidelim."
"Aman ne acelesi var dur, hızlı yedim sindire sindire içmek istiyorum."
"Maalesef bekleyemem, hatırlıyor musun başvuru yapmıştım ücretli öğretmenlik için. Kabul edilmiş! İki güne başlıyorum. Onun için hazırlık yapacağım."
Gözlerini kocaman açtıktan sonra cevap verdi.
"Sonunda ya, evde kös kös oturuyordun."
Yan bir bakış attığımdan korkmuş olacak ki cevabı geç kalmadı.
"Yani hani sen boş oturmayı sevmezsin ya, ondan dedim ehehehhe."
"Aynen ya, öyle."
Yapmacık bir kahkahadan sonra hâlâ elinde ayranı ile duran Alisa'yı çekiştirerek kaldırdım. Artık hayatımı bir düzene sokmam gerekiyordu. Dediği gibi evde boş oturmak benlik değildi.
-
1 okunmamış mesaj.
Çağan
Leya?
Leya
Lan/
Ne/
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA/
Ne alaka/
Lan sakin ol/
görüldü.Çağan
Şey
Leya?
Leya
Wfendim
Çağam
Heh aferin bir de rezil ol/
Çağan
Hah yazabildin sonunda
İki dakikadır bir şeyler yazıp siliyorsun
Leya
AHAHHAHAHAHAHHA
Okur vöyle sehler ya dert etme
Çağan
Yanlış anlama ama sen hep böyle yanlış mı yazarsın, hadi edebiyatçısın ya, belki biraz dikkatlisindir diye düşünmüştüm