KÚTFÚRÓ ANDRÁS

47 5 0
                                    

Nellis pov:

   Egy napos, s meleg reggelen sétálok az iskola. Van vagy száz fok! Egy v alakban kivágott top van rajtam amit tegnap vettem a bershkaban mert teccet! Ma délután is megyek! Szóval mint már mondtam úton vagyok az iskolába! Szar az egész! Mindenki úgy ismer mint a csendes normális segítő lány, átlagos vagyok...pedig ha tudnak.

Lekestem a buszt mellemen folyik le az izzadcság cseppje. Kettő közé. Bassza meg magát a sofőr!! Késve beertem a termbe és hal istennek a tanár nem volt ott! Leülök egymagam a sarokba mert nem voltak ott barátaim. Egyszer csak egy fiú tekintetet érzékelem igazából sokat gondolkoztam azon én vagyok e Pókember. Ránézek. Andi az. A kútfúró. A tekintetet nem kapja el tovább bámul tele szexuális izgalommal. Visszanézek ra és zavarba esek...körbenézek gyorsan de senki nincs itt. Rám néz! Elvörösödöm! Felizgultam! Gyors inkább a feladatra koncentralok. Óra végén mikor nyujtozkodott elmentem mellette. OLYAN NAGYON NYÖGÖTT AHHHH!! ELFUTOTTAM! A nap hátralevő része szar volt.
Barátnőmmel megyünk haza és o is velünk szállt fel! Milyen jól néz ki! És o csak rám néz! Csak engem akar. Sajnos leszállt, majdnem beesett a sínek köze de Nembaj. Éppen Burger kinget zabalok, nem vagyok egy lányos lány! Böfögtem egy nagyot majd elmentem a mosdóba ott látom jött értesítés, INSTA követés! Na kiaz? "kutfuroandii_69" JAJJ DE MEGDOBBANT A SZIVEM! Rohanok ki baratnomnek mutatom simpélünk egyet együtt! Aztán másnap is együtt voltunk órán! Ma forróbb lett a hangulat, időben is úgyhogy meg kevesebb ruhát vettem fel.
Órán kimentem a wcre és amikor már jöttem volna ki belehuppantam valakibe. Szaga melegséget árasztott. Felnéztem és gyönyörű barna szemeket láttam! Ezaz Andi
Ahogy testem testének simult éreztem merevedo ferfiassagat!
O ezt észrevette és azonnal neki lökött a szekrényeknek. Csörömpölt, rezgett az mint a halál. Be is horpadt.
-van kedved egy kicsit huncutkodni?-kacsintott.
Bolintottam majd belökött a női mosdóba vissza be egy fülkébe.
Megcsokolt és én visszacsokoltam.
-akarod?-kerdezte
-akarom. Akarlak teged. -mondtam
Vegigcsokoltam testet és elértem ahhoz a részhez amiről már rég álmodoztam, a farkahoz.
Felnéztem szemeibe és fogalommal lehamoztam a forró duzzadt testreszrol a soft textil anyagot mely már régóta szeretett volna onnan kitörni.
Hatalmas volt! Legalább 20cm! Ekkor kopogo patkokat hallottunk a folyosorol. O gyors elkezdte visszagyömöszölni az ordast az oduba de én egy gyors határozott mozdulattal ránk csuktam a zárat.
- csak nem megijedtel, nagyfiú? -kérdeztem
Nem szólt csak elpirult.
-ohhh~
-mommyhhhng- nyögte fülembe
Anyai ösztöneim azonnal bekapvsoltak és rahuztam pofazacskomat a kis andira. Csokolltam,cibáltam egyre és egyre gyorsabban!
Nyögései betöltötték a női mosdót.
-elfogok élvezni- üvöltötte teli torokbol.
Én nem hagyhattam neki. Befogtam farka tetejét és nem engedtem ki a fehér ragacsos nedűt.
-Meg nem szabad! Nem engedtem meg!- suttogtam mély dorozmás hangon.
Ő kéjesen nyögött és a férfiassága remegett ahogy felegyenesedtem, mintha integetni akart volna. Megfogtam a kezet és nedves nyilasomhoz helyeztem azt mivel becsúztattam a gatyámba ujjait.
-ezt te tetted velem! Vállalj felelősséget!
O nem tétovázott ujjait belemvagta mint huzat az ablakot és ujjazni kezdett...ha tudtam volna hogy a shy fiúk mi mindent tudnak. Lovagoltam az ujjan szemeim hatragördultek majdnem elajultam olyan jól csinálta. Leültetett a wc tetejére és letépte rolam a nadrágot. Darabokra szaggadta mint egy alfa. Ettől úgy beindultam h telibe az arcára élveztem.
-teszet mi? -kérdezte egy kurta mosolyyal.
-aham.
Ezután a farkát bejaratomhoz helyezte és szep lassan be csúsztatva azt.
-MIT BASZAKODSZ MÁR?? GYORSABBAN!!
Értette mit akarok és azonnal felkapott tenyerébe én pedig nyakát átkarolva tartottam magamat le ne essek. Csipom ütemesen mozgattam az euforia az illat aromája és a hangok összessége megbódított. Csattogott fejem a falnak, golyoi a fenekemnek. Kikapta egyik csocsomet és a bimbojat elkezdte szopni. Itt elért az orgazmus tetopontja. Elaztattam az egész padlót o pedig belem élvezett. Megcsokolt és segített feloltozni. Kisetaltunk együtt kézenfogva és a tükörben észrevettem milyen kék folytokat is ejtett rajtam. Minden lány irigykedett rám hol szereztem a szívás és harapás nyomokat.

Folytatni fogom az ittos részt de most ez egy különkiadás! ☺️😉

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 13, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ficánka kalandjai(Genshin husbands😍😋❤️‍🔥)Onde histórias criam vida. Descubra agora