14. Aký by bol môj život

1.4K 137 6
                                    

Altair a Sirius sa vrátili na oslavu. Rodičia si všimli, že zmizli a potom doma im vynadali. Sirius síce vytrvalo matke klamal do očí, že sa iba prechádzali po pozemkoch a akosi zabudli na čas, bolo jasné, že Walburga im vôbec neverila.

Altair to však bolo jedno. Cítila sa veľmi dobre u Andromedy a jej manžela Teda. A hlavne na ňu urobila dojem aj malá Nymphadora. Keď si večer ľahla do postele, bola spokojná. A to len vďaka Siriusovi.

***

Týždne plynuli ako voda a pomaly sa blížil termín svadby Narcissy Blackovej s Luciusom Malfoyom.

Prázdniny ubiehali, Altair trávila väčšinu času doma, matka ju stále nútila do hodín etikety a Rokfort jej už neuveriteľne chýbal. Raz za čas ju vyslobodil Regulus a len tak sa flákali po okolí a inokedy to bol zase Sirius. A vtedy boli dni znesiteľnejšie. Lily písala pre Altair listy na Siriusovo meno a ona sa vždy neuveriteľne potešila.

Remus jej však nenapísal ani raz. Bola z toho akási smutná, hlavne preto, lebo Siriusovi písal skoro stále. Dokonca sa Sirius aj na celý týždeň vybral k Jamesovi a mal tam prísť aj Remus s Petrom.

To bol najhorší prázdninový týždeň. Altair sa vtedy cítila hrozne osamelá, bola podráždená a Siriusovi závidela, že je teraz so svojimi priateľmi a nikto ho doma nekomanduje, ako komandujú práve ju. Viac ako domáceho škriatka.

„Chalani ťa pozdravujú," povedal jej Sirius. „Remus sa na teba dosť vypytoval," dodal.

„Áno?" spýtala sa nezaujato.

„Hej, chcel vedieť ako sa máš, čo prázdniny a tak," odvetil jej Sirius.

To Altair potešilo a hrozná nálada sa trocha zmenila. Ale aj tak ju stále mrzelo, že jej nenapísal. Chcela vedieť, ako sa má, čo robí, ako mu ubiehajú prázdniny.

***

V deň svadby Narcissy a Luciusa svitlo krásne letné počasie. Altair bola už skoro hore, len tak hľadela z okna a potom sa začala pripravovať. Na túto slávnostnú príležitosť jej matka vybrala tmavozelené šaty.

Altair túto farbu mala celkom rada, ale dnes sa jej do šiat takej farby vôbec nechcelo. A keď si ich obliekla cítila sa veľmi slizolinsky a to jej vadilo. Chcela si nechať rozpustené vlasy, ale matka jej sama urobila elegantný účes.

„Daj si okamžite dole ten hrozný náhrdelník! Toto je dôležitá udalosť! Daj si niečo z rodinných šperkov!" prikazovala jej.

Altair sa nechcelo hneď po ránu hádať. Vyšla do svojej izby, dala si dole náhrdelník od Remusa, hoci jej z toho bolo smutno a pripla si na krk náhrdelník so smaragdami, ktorý raz dostala práve od Narcissy.

Matka bola s jej výzorom konečne spokojná a tak pre zmenu komandovala Siriusa, ktorý si obliekol červenú kravatu. Bol to jasný protest, ale pri ňom bola matka krátka. Sirius sa iba uškieral.

Dokonalosť sama bol ako vždy Regulus. Bez problémov si obliekol kravatu rovnakej farby, ako boli šaty Altair a na prst si nastokol rodinný prsteň s erbom. Keď ho matka videla, skoro sa rozplakala, aký je úžasný.

Altair iba pokrútila hlavou a potom sa spoločne premiestnili do domu Narcissinej rodiny, kde sa mala svadba konať.

Všetko bolo vyzdobené zeleno-striebornou a všetko vyzeralo nechutne draho a gýčovo. Ale takí boli Blackovci (aspoň väčšina z nich). Hostia boli všetko vznešení ľudia, ktorí niečo znamenali.

Sirius nad všetkým dokonalo ohrnoval nos, ale Regulus sa zase tváril, aké to je krásne a ako mu záleží na tom, že je práve teraz tu. Altair sa nachádzala niekde uprostred. Aspoň to nie je ďalší nudný deň, ktorý strávi zatvorená s matkou na hodinách etikety.

Pieces of a dream [HP Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora