Spozorovala štyroch chlapcov na konci chodby, ako sa na niečom dohadujú. Zastavila a napravila si školskú uniformu a potom sebavedomo kráčala až k ním.
„Za päť minút je po večierke a pochybujem, že to do klubovne stihnete. Čo keby som každému odobrala 5 bodov za Chrabromil?“ sladko sa uškrnula na štvoricu priateľov.
„Nebuď trápna, Altair,“ odvetil jej Sirius Black. „Strč si svoj prefektský odznak vieš kam,“ dodal.
„Nežiarli, že ty si taký pred rokom nedostal,“ zamračila sa na neho.
„Len pre tvoju informáciu, sestrička,“ Sirius sa na ňu zazubil, „sme v spoločnosti rokfortského prefekta, takže mám právo chvíľku meškať.“
Altair Blacková zachytila pohľad Remusa Lupina. Na habite mal pripnutý prefektský odznak, rovnako ako ona. V skutočnosti im body strhnúť nechcela, ale rada sa dohadovala so svojím o rok starším bratom. A vždy ju veľmi zaujímalo, či títo štyria chystajú. Vždy, keď sa na škole niečo zomlelo, boli za tým oni. Myslela na to, aká zábava musí byť s nimi v Chrabromilskej klubovni.
Ju klobúk zaradil tam, kde celú jej rodinu (s výnimkou Siriusa) – do Slizolinu. Spoločne s dvojčaťom – Regulusom Blackom. Altair sa nesťažovala. Mala všetky vlastnosti Slizolinčanky a jej rodina bola na ňu hrdá.
„V poriadku,“ prikývla napokon. „Ale ak vás tu ešte nachytám, Sirius, tak vám strhnem body!“
„Rob si čo chceš, zlato,“ uškrnul sa na ňu Sirius, „a už nech ťa nevidím!“
„Sirius, nesprávaj sa tak k nej,“ požiadal ho Remus. „Je to tvoja sestra.“
„Moja sestra by sa mi nesnažila zakaždým strhnúť body, len čo ma uvidí,“ odvetil mu Sirius nahnevane. „A nemontuj sa do toho, Remus.“
V očiach Altair prebehla zlosť. Zamračila sa na brata a potom sa otočila a kráčala preč.
***
Remus sledoval ako odchádza. Tým jej typickým povýšeneckým krokom. Altair bola zo známej čarodejníckej a aristokratickej rodiny. Vždy sa naparovala, tvárila sa namyslene, ale on mal vždy pocit, že je to iba akási jej pretvárka.
Roky sledoval, ako sa na všetkom dohaduje s bratom. Pritom Sirius mu často hovoril, ako má svoju mladšiu sestru rád, hoci sa ich cesty na Rokforte rozišli. Ale hádky tu mali každý deň.
Len čo na začiatku roka dostala prefektský odznak, bola ich tieňom. Vždy sa zjavila z čista jasná a upierala na nich nahnevaný pohľad a tie tmavozelené oči, ktoré jej dokonale ladili k zelenej Slizolinskej uniforme. Dlhé tmavé vlasy mala vždy upravené v elegantnom vrkoči a jej úsmev nevidel snáď nikdy.
Bol presvedčený, že pred celým svetom ukrýva svoje emócie. A jeho najlepší priateľ mal niekedy to šťastie, že ho pustila za brány svojho sveta. Ale posledné roky sa to stávalo čoraz menej.
Altair trávila väčšinu času so svojím bratom, dvojčaťom – Regulusom. Spoločne boli v Slizoline a obaja boli na škole veľmi populárni. Ona bola vodkyňa dievčenskej skupinky a Regulus sa pridal k tým starším, ktorí naplno podporovali svoju fakultu.
Remus bol presvedčený, že toto navonok chladné a neprístupné dievča, skrýva určité tajomstvá. A rád by o nich vedel niečo viac.
„Prekliata malá potvora,“ nadával Sirius celú cestu späť do klubovne. „Prisahám, že ju tu už nestrpím.“
„Mali by sme jej nájsť frajera,“ zasmial sa James. „Možno by bol od nej pokoj.“
„Ach, nestraš, Paroháč,“ okríkol ho priateľ, „aj to sa stane, ale nebude to také, ako si myslíme. Rodičia plánujú Altu zasnúbiť, ale určite s jediným z tých Slizolinských idiotov. Pochybujem, že jej vôbec dajú na výber. Veď to poznáte, čistá krv, je čistá krv, ble,“ naznačil, že by sa najradšej povracal.
ESTÁS LEYENDO
Pieces of a dream [HP Fanfiction]
FanficAltair Blacková, Siriusová o rok mladšia sestra si okolo seba postavila bariéry a nikoho nepustí do svojho skutočného sveta. Navonok nosí masku zákernej Slizolinčanky, vodkyne a princeznej, ktorá dostane všetko. Remus Lupin má pocit, že v skutočnos...