Yeni bir bölümle geldim ehehe
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen <3
Keyifli okumlar dilerim<3
Seviliyorsunuzz<3
Serhat KAYACI' dan
Matematik dersinden az önce çıkmıştım. Şuan öğretmenler odasında kahve molasındayım.
Dürüst olmak gerekirse dünden beri kafam o kadar yoğundu ki bu düşünceler dersime de mani olmuştu.
Atlas çoğu zaman şaka yapıyordu. Yapısı böyleydi ama ya dün söylediği şeyde ciddiyse?
Atlas ile en yakın zamanda bu konuyu konuşmam gerektiğini tabiiki farkındayım.
Ama ne söylemem gerektiği hakkında en ufak bir fikrim yok.
Ona karşı ufak da olsa bir şeyler hissettiğimi farkındaydım. Hem de çok uzun zamandır. Bunu inkar edecek değilim elbette ki. Ama iki erkeğin arasında bir ilişki olması fikri... Ne bileyim tuhaf geliyor işte.
Çalan zil ile bakışlarımı cama çevirdim. Öğrenciler sanki zil çalmamış gibi konuşmaya devam ederken nöbetçi öğretmen Hakan Bey kaç teneffüstür bağırdığından dolayı hafif kısılan sesiyle içeriye girmeleri için onları uyarıyordu.
Son iki dersim boş olduğundan dolayı oturduğum koltukta keyifle geriye yaslandım.
Boş ders gibisi yok be!
Öğretmenler zilinin çalmasıyla oda boşalırken sandalyemde iyice yayılmıştım.
Döner sandalyeler favorimdi.
Yaşasın özel okulda ki koltuklar!
Oda tamamen boşaldığında telefonumun sesi odayı doldurdu. Masanın üzerindeki telefonumu aldığım gibi arayana baktım.
^Siktir.^
Okulda küfür ettiğime mi şaşırsam yoksa arayana mı karar veremezken telefonun ekrarına emin olmak için tekrar baktım. Yok vallahi de arayan oydu.
Sanırım Aşık Olduğum Bey
Onu daha fazla bekletmemek adına hemen telefonu açtım ve konuşmasını bekledim.
En son ilk okula başlarken bu kadar gergindim.
Atlas konuşmayınca biraz daha gerilsem de en sonunda ses verince az da olsa bir rahatlama olmuştu üzerimde.
'Serhat'
Sadece ismini söyledi aslanım biraz sakin, diye kendi kendimi avutsam da işe yaradığı meçhuldü.
^Atlas^
'Nasılsın? Rahatsız etmiyorum değil mi? '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanım Abi / Texting BxB
HumorSiz: Anlamıyorum abi ya Siz: Kız gelmiş sapsın diyor Siz: Diyorum istesem ellisi peşimde Siz: Anlamıyor Siz: Beyne giden yollarında bir sıkıntı var herhalde Siz: Yoksa Siz: Nasıl benim gibi bir yunan tanrısının sap kalabileceği düşünür Siz: Haks...