6. rész

168 4 1
                                    

Tony belebújt a páncéljába és bement a lányhoz míg Banner Stevet ébresztette fel.
Steve
Nem tudom mennyi idő telhetett el azóta, hogy nálam képszakadás történt de annyira nem is foglalkoztatott. Amikor felkeltem eléggé fájt a fejem de túlélem.
-Mi van vele, Stark? -kérdezte meg Bucky
-Azt hiszem kisült a program. -válaszolt a playboy
Peter
Mr. Stark szerint a chipnek annyi. Boldog voltam hiszen akkor biztosan kiengedik innen.
-Miért van ilyen állapotba? -kérdezte meg Pietro
-Magas láza van. A teste pedig kiszáradt. Ezért szívja el a lehető legtöbb vizet. -válaszolt mr. Stark
-Kiszárdt a láztól?
-Nem, a bezártságtól. Ez a cella kiszívott minden vizet a cellából. Úgy tűnik neki szüksége van a folyamatos kapcsolatra a vízzel. -mondta dr. Branner
Natasha
A két zseni szerint a lány a cella miatt haldoklik de ahelyett, hogy tennének valamit ott állnak egymással szembe és beszélgetnek. Mivel ők nem intézkedtek én és Wanda mentünk a raktárhoz pár vödörért vagy egy slagért. Épp amit találunk. Idő közbe Pietro is csatlakozott hozzánk. Az ő erejét használva hamar ott voltunk a cellánál egy hosszú slaggal. De most komolyan, itt ez a nagy bázis de nincs benne vödör, viszont slagból van itt legalább 10 darab. Mi a baj a milliomosokkal? De mindegy is. Pietro a szupergyorsaságával bevitte a slagot a lányhoz úgy, hogy az ereje nem tudott kapcsolni még így nem szívott ki Pietroból semmit. Aztán megindítottuk a vizet. A többiek elég furán néztek ránk de megérte mert a lány egy óriási levegőt véve tért magához.

 A többiek elég furán néztek ránk de megérte mert a lány egy óriási levegőt véve tért magához

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezután pedig a furcsa pillantások helyett elismerő tekinteteket kaptunk.

















2023.09.15.

A víz gyermeke |Befejezett|Where stories live. Discover now