Scott
Miután a sheriff elment mi is távoztunk. Kiderült, hogy Stilesnak megrepedt pár bordája. Bele se merek gondolni mi lesz ennek a vége. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy Marina feladja így jobb lesz ha vigyázunk Stilesra hamár egyszer felhúzta Marinát.
Másnap megláttam az iskolába a lányt amint épp a motorjának támaszkodva iszik valamit. Bele szagolva a levegőbe azt vetten észre, hogy alkoholt vedel.
-Nincs ahoz kicsit korán? -kérdeztem meg végül
-Nincs. -mondta majd elment. Kissé botladozott szóval nem most kezdte. Amikor vissza értem a többiekhez mind érdeklődve néztek rám.
-Na, sikerült lebeszélni a bosszúhadjáratról? -kérdezte meg Derek
-Mára biztosan.
-Hogy-hogy mára? -kérdezte meg Stiles
-Úgy, hogy részeg. Nem hinném, hogy így túl sok gondot fog okozni.
-Részeg? Reggel nyolckor? -akadt ki Allison én meg csak bólintottam.
Marina
Amikor beértem a terembe Peter küldött egy üzenetet, hogy valamit látnom kell. Mivel idő közbe becsengettek a terembe is elkezdtek jönni az emberek de nem érdekelt. Arra vártam, hogy Peter küldje végre azt amit látnom kell. Amikor megjött egy linket véltem felfedezni ami egyenesen egy újságcikkhez vezetett. Nem is olvastam el csak a képet néztem meg. Ennyi elég volt ahoz, hogy kiakadjak. A szüleim kocsija volt és az ő hullájuk. Csak egy ember hiányzott innen az pedig a bátyám akit mindig mindenki elfelejtett. Ezek után semmi kedvem nem volt itt maradni szóval felkapva az alkohollal teli táskámat elmentem. Nem akartam haza menni ezért csak a lacross pályához mentem. A lelátón elterülve ittam meg az üveg tartalmát majd már bontottam is a következőt. Komolyan, az emberek élvezik, hogy ilyeneket kell feltenniük? Esküszöm, néha hiányzik a hydra. Ott legalább nem voltak ilyen hírek.
Scott
Miután mindenki kicsodálkozta magát Marina korai részegségén mind elindultunk a termeink felé. Amikor beértem Marina a telefonját bújta és ivott. Nem tudom mit látott de nagy sebességgel rohant ki a teremből. Ezután pedig senki nem látta őt a mai nap folyamán. Aztán elindultunk ki a pályára ahol ismét megéreztem az alkohol szagot. Egyből elindultam a lelátó fele.
-Hova mész, haver? -kérdezte meg Stiles de én nem válaszoltam. Amikor felértem a lelátóra megláttam Marinát körülötte pedig 3 alkoholos üveget.
-Ez aztán jól kiütötte magát. -szólalt meg Derek mire mind nagyot ugrottunk. Kíváncsi lennék, hogy kerül mindig mögénk úgy, hogy nem vesszük észre.
-De vajon miért? -kérdezte meg Stiles mire Allison a lány telefonjáért nyúlt.
-Mit csinálsz?
-Amikor kiment a teremből ezt nyomta vagyis ebbe lesz a válasz. Mondta majd kutakodni kezdett. Nem kellett sok idő, hogy azt mondja, hogy ,,megvan".
-A Prescott család tragédiája.
Pontosan ma 15 éve, hogy Jessica és Peter Prescott tragikus autóbalesetbe meghalt. A hatóságok nem tudták megállapítani mi okozta a balesetet. Jessica Prescottra a lányát ölelve találtak rá. Szerencsére a kislány karcolások nélkül megúszta. Ezután a hatóságok figyelemmel kísérték az ifjú Prescott életét. Amikor a kislány betöltötte a 6 éves kort nevelőszüleivel együtt eltünt. Néhány hónapja azonban a nyomára bukkantak egy iskolai verekedés során melynek következtébe több ember is kórházba került a Prescott lányt pedig bilincsbe vitték el. Nem sokkal késöbb ismét felszívódott. Kérjük aki látta hívja fel a New Yorki gyámhatóságokat ugyanis az elöbb említett személy még kiskorú. -olvasta fel Allison
-Oké szóval azért itta le magát mert a gyámügy keresi? -kérdezett rá Mason
-Nem, azért mert 15 éve halt meg a családja. Ez mindenkit kikészítene. -mondta Isaac
-Szóval a verekedős lánynak van szíve. -mondta Stiles
-Persze, hogy van! Ez az egész csak egy álca. Én is ezt csináltam anya halálakor. Vagyis nem vertem meg senkit de elzárkóztam mindenkitől és megrongáltam egy csomó cuccot. Mint az edző kocsiját is ami miatt kicsaptak. Nem akartam bízni senkibe nehogy lehulljon az állarcom. -mondta Liam és meg kell mondjam igaza van. Ő is sokat változott amióta itt van, miért ne változhatna Marina is.
Stiles
Miután megvitattuk, hogy Marinának mégis van szíve megláttam apát és még pár másik rendőrt az ő ruhájuk viszont más volt. Rajtuk kívül pedig még volt itt pár szép ruhába öltözött ember is.
-Apa, mi folyik itt? -kérdeztem meg amikor a rendőrök elindultak Marina fele.
-New Yorkból jöttek. Valaki bejelentette a gyámügynél, hogy itt van. A rendőrök parancsot kaptak, hogy bilincseljék meg ameddig oda nem érnek. Nem tehetek semmit és ezen a bosszúállók sem segíthetnek szóval hacsak nem tudtok valakit aki örökbe fogadná a problémáival együtt akkor nincs más opció. -mondta apa
-Nemár! Mégis minek a bilincs? Nem látják, hogy ki van ütve? -mondtam mire Marina szemei kipattantak. -Vagy mégse.
Scott
Amikor Marina meglátta a bilincset és a New Yorki rendőröket azonnal elkezdte rángatni a csuklóját.
-Ne, ne, ne, ne, ne! Nem mehetek vissza! Nem akarom! -akadt ki teljesen. A gyámügyesek nem várták meg mi lesz a vége bele nyomtak egy adag nyugtatót majd elkezdték lökdösni a lányt az autó fele. -Azt mondtam nem megyek vissza! -üvöltötte majd neki esett a gyámügyeseknek és a rendőröknek. Meg kell hagyni tényleg jó harcos de ez mit sem ért mert a szeme hírtelen fent akadt és a még sértetlen rendőr karjaiba esett. Nem tudom miért de nagyon menekül New York elől.
-Úgy tűnik fiam, nem kell agódnod azért, hogy szétver téged mert ezt látva semmi esélyed nem lenne. -mondta a sheriff
-Nem így akartam megoldani. Elvégre Beacon Hills az otthona. -mondta Stiles
-Akkor hozzuk haza.
-És mégis, hogy? Akárkit is kérdezel meg nem fog örökbe fogadni valakit aki kórházba juttatott jó pár embert és kicsapták abból a suliból amit a problémás diákoknak tartanak fent. -mondta ki Stiles a fájdalmas igazságot.2023.10.03.
YOU ARE READING
A víz gyermeke |Befejezett|
WerewolfMarina Prescott egy 16 éves lány aki egy Queens-i árvaházba nőtt fel míg egy szervezethez nem került. A szervezetet mindenki úgy ismeri, hogy Hydra. Marina valóban egy különleges gyermek viszont nem akart gyilkolni a Hydrának. Ez vezetett a folytono...