7. rész

162 6 1
                                    

Peter
A lány bár magához tért mégis csak sírt.
-Megöltem őket. -motyogta alig hallhatóan
-Azt hiszem a programmal együtt a gát az emlékei közt is eltűnt. -mondta Tony. A következő amit láttam és hallottam a víz csobogása volt. Amikor megfordultunk szembe jött velünk egy csomó víz majd maga alá is merített.
Steve
A lány határozottan jobban volt mert maga alá gyűrt minket legalább 4 méter mély víz. Mire sikerült felúsznunk a lány már el is tűnt.
-Ez elúsztatta a szobámat! Mennyi kütyüt tett ezzel tönkre! -akadt ki Tony. Na igen. Levittük Marinát a laborba miután már nem szívott el minden vizet.
-Meg kell találnunk! Veszélyes fegyver a hydra kezében. -szólalt meg Sam
-Fegyver? Ember, ő egy 16 éves lány. Így, hogy emlékszik kiket is ölt meg soha nem lesz már normális élete. Azért kell megtalálnunk nehogy valami hülyeséget csináljon magával. Elég Parkert nézni. Nem ölt meg egy embert se de néha neki is sok ez a pókemberesdi. Viszont Marina megölt egy csomó embert. Szerinted mit érezhet most? -akadt ki Buck.
-Meg kell találnunk. -mondta ki Pietro majd Peterrel együtt elment.
Marina
Nincs hova mennem ezért csak sétálgattam. Az életem tönkre ment. Kiderült, hogy csak egy gyilkos vagyok. Ha nem tudnám, hogy a szüleim halálakor csak 3 éves voltam még azt gondolnám lehet, hogy én öltem meg őket. De kitudja azokon kívül akikre jelenleg emlékszem hány embert öltem vagy kínoztam meg. El akarom hagyni New Yorkot de nincs pénzem repülőre vagy buszra. Így hát elindultam a vízbe ahol nem sülyedtem el hála az erőmnek. Gondolkodtam hova menjek. Végül Torontó mellett döntöttem átmenetileg.














2023.09.19.

A víz gyermeke |Befejezett|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin