Miután Steve bement hamar elintézte, hogy Marina ki jusson.
Marina
Amikor Steve kivitt roppant hálás voltam. Szinte rögtön a nyakába borultam.
-Köszönöm. -súgtam a fülébe mire ő csak bólintott.
-Figyelj! Most, hogy kint vagy tisztázom a feltételeket. -mondta mire ezúttal én bólintottam. -Ameddig nem tudjuk, hogy a srác feljelent-e nem mehetsz iskolába, de az anyagot pótlod. A segítségért cserébe nem mehetsz a temetőbe egy időre. És a legfontosabb feltétel! Többet ne verj szét senkit!!!
-Rendben, megteszek minden tőlem telhetőt. -mondtam ezzel pedig elindultunk ki. Nagy meglepettségemre kint várt szó szerint mindenki. Vagy legalábbis azok akikről tudom, hogy a falka tagjai. A következő pillanatba pedig egy robbanás rázta meg a földet, majd még egy és még egy. Megfordulva azt láttuk, hogy a rendőrség szépen lassan össze omlik.
-Apa! -kiabált Stiles
-Marina, meg tudod tartani az épületet? Be kell jutnunk, hogy megnézzük van e túlélő. -mondta Steve. Rögtön neki álltam és némi vízzel kitöltöttem az épületet majd a lehető legkeményebb jéggé fagyasztottam.
-Sietnünk kell Steve! A jég nem fogja tovább tartani pár percnél. -kiáltottam oda neki majd elindultunk. Mivel a többiek is jönni akartak úgy döntöttünk mivel túl veszélyes lenne így oda fagyasztottam őket a padlóhoz. Beérve volt néhány halott. Az egyik falon ott díszelgett a vörös csillag is. Voltak elég súlyos sérültek is de meggyógyítottam őket. Majd késöbb megoldom ezt is nehogy elterjesszék, hogy valaki a vízzel gyógyít. Amint meggyógyítottam őket kilebegtettem őket az ajtón majd mentem tovább keresni. A jég már kezdett repedezni és Steve is intett, hogy mennünk kell de én csak kilöktem őt az ajtón. A sheriff még bent van. Érzem. Nem is tudom, olyan érzés mintha vízzel játszana az a víz pedig engem hívna. Tudom fura de úgy érzem mennem kell a víz után.
Scott
Mire ki tudtuk szabadítani magunkat már egy csomó ember lebegett? ki az épületből. Tudtam, hogy ez Marina műve. Stiles mindenhol kereste az apját a kijutottak között de nem találta. Nem sokkal késöbb kijött vagy nem is tudom mit csinált Steve Rogers. De Marina és mr. Stilinski sehol. Ezután pedig remegni kezdett a föld majd az épület leomlott. Mind az épületet néztük hiszen 2 jó barát bent ragadt. Ezután olyan hangot hallottunk mint valami fúró ekkor pedig egy víz fúró szerű jelent meg. Nem sokkal késöbb pedig Marina is felbukkant.Nem kerülte el a figyelmemet, hogy megint ragyogott a szeme. Nem tudom mi ez de erősebbé teszi. Hiszen nem csak a fúrót tartotta hanem a másik kezével kilebegtette a sheriffet. Amikor már biztonságba volt Marina elindult a már kiszabadított személyek felé és mindegyikük fejéhez hozzá érintette a kezét amin volt némi víz. A keze ragyogott ahogy az emberek szemei is egy pillanatra majd várták a mentőt mintha mi sem történt volna.
-Most mit csinált?
-Kitörölte az emlékeiket vagy legalábbis egy részét. Biztosan azt a részt amikor használta az erejét. -mondta Steve mögénk lépve -Vigyázzatok rá! Már szabad ember. Majd szóljatok neki, hogy a shield már nem keresi. -ezzel búcsúzott Amerika csillagos hőse.Vége
2023.11.17.
YOU ARE READING
A víz gyermeke |Befejezett|
WerewolfMarina Prescott egy 16 éves lány aki egy Queens-i árvaházba nőtt fel míg egy szervezethez nem került. A szervezetet mindenki úgy ismeri, hogy Hydra. Marina valóban egy különleges gyermek viszont nem akart gyilkolni a Hydrának. Ez vezetett a folytono...