A falka kutakodott Marina Davenport beli problémái után. Stiles minél többet tudott annál jobban félt tőle. Főleg miután talált egy olyan esetet amikor a személy akit megvert majdnem meghalt.
Liam
Scott megkért, hogy hívjak fel pár embert a Davenportból, hogy megtudjuk igaz-e az amit mi találtunk. Stiles még az apját is beavatta, hogy megtudja volt e rendőrségi ügye de az apja nem igazán talált semmit az ő rendszerükbe így az apukája kiterjesztette a keresést minden másik rendőrségre.
Marina
Reggel amikor bementem a suliba egyből az osztályba mentem. Meglepetésemre ott volt Scott McCall és a bandája még a fiatalabb srácok is. Asszem a nevük Liam és Mason. A legviccesebb látványt azonban mégis Stiles Stilinski félelemmel teli arca nyújtotta. Ki is röhögtem volna de megszólalt a telefonom. Meglepődtem mert Peter nevét dobta ki.
-Haló?
-Tünj el Marina! Bizonyos Stilinski sheriff kikérte az adataidat. A hydra és a S.H.I.E.L.D Beacon Hillsbe tartanak. Bármelyik percbe ott lehetnek. -mondta Peter
-Stilinski? Én megöllek Stiles Stilinski -gondoltam magamba majd rohantam a terem ajtaja fele de ott több vörös csillaggal ellátott férfi fogadott.
-Peter. Későn szólsz. Már itt vannak. -mondtam a telefonba majd jobb ötlet híján az ablak fele rohantam. Ott nem láttam még senkit ezért miután gyilkos pillantást vetettem Stiles Stilinskire hátráltam pár lépést majd nekifutásból ugrottam ki az ablakon épp amikor már majdnem elkapták a lábamat. Egyből a motoromhoz rohantam és a sisakba lévő fülesre rákapcsolva a jelenlegi hívásomat sisakot vettem majd elindultam.
-Marina? -hallottam meg Sam hangját a fülembe.
-Marina, minden rendbe? -csatlakozott a hanghoz Pietro
-Igen, kijutottam az iskolából de követnek. Nem tudom ők melyik szervezet de jól jönne némi eligazítás mert Beacon Hills nem elég nagy ahoz, hogy lerázzam őket. Ráadásul lőnek is rám így csak veszélybe sodrok másokat. Kéne egy út ahol nem jár senki vagy esetleg segítene eltünni innen egy időre.
Scott
Miután Marina kitörte az ablakot elmaradt a tanítás. Mind Derek házához indultunk. Az erdőbe viszont egy idő után elszáguldott elöttünk Marina a motorjával és pár másik fickó kocsival akik löttek a lányra. Elindultam utánnuk a motorommal és a többiek is követték a tettemet. Lydia pedig felhívta Dereket. Egy darabig tudtam követni őket de aztán az egyik golyó eltalálta Marina kerekét akinek így felborult a motorja. A lány egyenesen bele gurult egy szakadékba aminek az alján víz van ugyan de azt a zuhanást senki nem éli túl. Azok akik eddig lőttek rá elhajtottak mi pedig a szakadék aljához siettünk de nem találtuk meg a lányt.
-Biztos elsodorta a víz. -szólalt meg Derek
Marina
Fájt amikor a motor feldőlt? Nagyon is. Eltört valamim? Igen, azt hiszem eltőrt az egész testem de a térdem különösen fáj. -Lezuhantam a szakadékba? Nem mondanám. A szakadék alja víz így használtam az erőm, hogy egy szikla alatt maradjak ameddig el nem mennek és, hogy azt higgyék bele estem. Még a vonalat is bontottam a toronnyal nehogy meghalljanak valamit. Miután elmentek és megláttam lent Scottékat felemeltem magam és a gumiba lévő víz segítségével rendbe hoztam a motorom. Miután megvoltam vele felültem a motorra és újra tárcsáztam a tornyot nehogy halálra aggódják magukat hiszen az utolsó amit hallottak az, hogy lezuhanok.
-Haló? -szólt bele bizonytalanul Peter
-Parker! Legközelebb kérlek szólj elöbb. -mondtam két fájdalom hullám közt amit a motor beindítása okozott
-Úristen Marina! Jól vagy? -csatlakozott Wanda
-Úgy érzem mindenem eltőrt de túlélem.
-Mi volt az a hang amit azelött hallottunk, hogy megszakadt a vonal? -kérdezte Tony
-Kilőtték a motor kerekét.
-Mi van a hydrával? -kérdezett rá Bucky
-Egyenlőre azt hiszik bele estem a szakadékba.
-Most mi a terved? -kérdezte meg Peter
-Élem tovább az életem.
-Ha már az élet. Elfelejtettél szólni, hogy kórházba juttattál 5 embert és kirúgtak. -mondta Tony. A hangja elég dühös volt.
-Ömm...Most mennem kell! -mondtam majd gyorsan bontottam a vonalat.2023.09.22.
YOU ARE READING
A víz gyermeke |Befejezett|
WerewolfMarina Prescott egy 16 éves lány aki egy Queens-i árvaházba nőtt fel míg egy szervezethez nem került. A szervezetet mindenki úgy ismeri, hogy Hydra. Marina valóban egy különleges gyermek viszont nem akart gyilkolni a Hydrának. Ez vezetett a folytono...