Bunu bir hikaye olarak düşünmeyin. Bunlar benim Peter ve Spider-Man'nin ilişkisini anlamaya çalıştığım bir şey. Ayrıca bu benim için MCU dan çok tobey'e hitaben yazılmış bir şey. Hatta belki de çizgi romanlar? Ben bir çok kez Spider-man çizgi romanı okudum o yüzden bunların karıştırılmış hali olarak düşünün.
Spider-Man, ilk başta sadece bir lakaptı.
Kimilerine göre hala öyledir kim bilebilir, ancak Peter Parker bunun bir lakaptan çok ama çok daha fazlası olduğunun farkındaydı ve bu başka hiç kimsenin düşüncesinin geçerli olmadığının göstergesiydi.
Çünkü aynı vücudu paylaşsalarda asla aynı kişi olmazlardı, olamazlardı. Amazing Spider-Man, Peter Parker'ın uzaktan bakıp keşke böyle olabilseydim diyeceği kişiydi, ilham veren, kahkahalar atan, attıran ve güzel kızları daha sonra hiç görmeyecek olsa da tavlayan adam o değildi.
Bu yüzden Spider-Man bir lakap olmaktan çıktı ve kendi kişiliğini oluşturdu, maceralar yaşarken, kendi yaşamını hiçe sayıp dışarıda adam pataklarken Peter Parker'ın içerisinde bir yerde varlığını sürdürmeye çalıştığını unuttu.
İkisinin ilişkisi birnevi Amazon ormanları ve Sahra çölüne benziyordu. Eğer Sahrada çiçekler açmaya başlarsa, ormanlar yeşerirse, Amazonda kum fırtınaları oluşurdu, topraklar kuraklaşır canlılar solardı.
Eğer Peter Parker derslerinden daha iyi notlar almaya başlarsa, Spider-Man etrafta daha az görünürdü, daha yorgun olurdu. Kırmızı ve lacivertlerle bezenmiş kahraman insanları kırmızı düşüncelilerden kurtarmak için daha fazla orada kalsaydı Gwen'ler, MJ'ler ve Felicia Hardy'ler Peter'daki ilgi eksikliğinden şikayet edip genç adamdan ayrılırdı.
Ve bu bağa rağmen ikisi de kendi sorunları içinde yalnızdı. Peter ikili hayatın sorumluluklarını desteksiz sırtlamaya çalışırken, Spider-Man de onlarca canın yükümlüğü altında ezilirdi, bunun için konuşacak arkadaşları olmadan bir gece boyunca insanların yaralanmasını hatta bazen öldürülmesini izlerdi.
Peter için en kötüsü de buydu çünkü her ne kadar kendi içlerinde ayrışmış olsalarda Spider-Man'nin kurtaramadıkları onun üç saatlik kısa uykusunun kabuslarında gözükürdü. Adil değildi! Neden kahraman olan tüm sorumlulukları yüklenemezken Peter hayatlarında yaşanmış olan acıların sefaletini çekmek zorundaydı? O sadece liseliydi!
Sonraysa, neden iki farklı kişi gibi olduklarını hatırladı.
Ne tek başına Spider-Man ne de tek başına Peter Parker dünyayı kurtarabilirdi.
Yani, Spider-Man ilk başta bir lakaptı, sonrasında bir lanet ve en sonunda Peter Parker'ın asla konuşamayacağını bildiği ama onu tüm kalbiyle sevdiği ortağı.
sonunu tutturamadım.
Geri kalanı iyi mi değil mi çok da emin değilim ama bu zaten dediğim gibi Spider-Man ile Peter Parker'ın tam olarak nerde ayrıştıklarını anlamam için kendime hitaben yazdığım bir şeydi. Böylece artık nerede hangi ismi kullancağımı daha iyi bilebilirim tarzı bir düşüncem vardı o yüzden belki işe yarar? bilmiyorum, umarım.
Okuduğunuz için teşekkürler ve tabii kide sizden de onların tam olarak ne olarak nitelendirdiğinizi belirtmenizi istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her renk ve duygudan 100 kelime
FanfictionPeter Parker ve Spider-man merkezli kısa hikayeler. Çünkü normalde yazdığım şeyleri devam ettiremeyecek kadar hasta bitkin ve tembelim.