Kapak^
Konu; Ne olduğunu bilmiyorum.
Olan tek şey, Tony'nin merdivenlerden inmesiydi.
Cidden. Sadece merdivenlerden iniyordu.
Ve o, elbette ki ayakkabı bağcığına takılıp düşmek zorundaydı öyle değil mi?
Yüz üstü sert parkelere yatmak için kendini hazırlarken, bir anda sırtında bir el hissetti.
Yaklaşık on uzun saniye öyle kaldı, ki pozisyon kesinlikle onurlu değildi. Tony'nin ayakları, fizik kurallarına aykırı olarak yere değmezken, siyah t-shirt'ü ise kopucak noktaya gelmişti.
"Beni kim tutuyorsa daha sonra beni duvara yaslayıp öpecekmiş gibi davranmayı bırakıp tekrar ayaklarımın üstünde durmamı sağlayabilir mi teşekkürler!"
Anlaşılan onu yakalayan kişi en sonunda zamanın farkına varmış ki iki eli ile adamı dengeleyip onu düzeltti.
Tony, hem tatlı hem de mahcup bir gülümsemeyle ona bakan çocuğa kuşkulu bir bakış attı ve bir daha bunun konuşulmaması hakkında söylenmeye sözleri gözleri ile belirtti.
"Teşekkür ederim çocuk." Garip atmosferi kırmak için koluna iki kere vurdu. "Nice catch."
O fan artı görünce bu kadar salakça ve komik olmayan bir şey yazayim dedim.
Öylesine işte yine.
Bu arada bu kesinlikle Starker değil! Beni yanlış anlayanı engellerim ona göre!
Neysee okuduğunuz için teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her renk ve duygudan 100 kelime
FanfictionPeter Parker ve Spider-man merkezli kısa hikayeler. Çünkü normalde yazdığım şeyleri devam ettiremeyecek kadar hasta bitkin ve tembelim.