2

23 5 0
                                    

გათენდა, ახალ გამოღვიძებულმა თეჰიონმა თვალები მოისრისა უსიამოვნო შეგრძნება დაეუფლა გვერდით ჯონგუკი რომ არ დახვდა.
ისევ თვალების ჭყლეტით ქვევით ჩავიდა და სანახაობამ კინაღამ შეშალა. ჯეონს წინსაფარი მოერგო და მშვენივრად იხდენდა მზარეულის როლს. ვაღიაროთ და უხდებოდა კიდეც ეს საქმიანობა მას.
-გაიღვიძე? -ღიმილით იკითხა ჯონგუკმა.
-ამ..კი....ვაიჰ რომელი საათია?!ღმერთო ჩემო დავაგვიანეე!
-მოიცა, დაწყნარდი, სად დააგვიანე?
-ჯიმინი უნდა მენახაა, აიიშ ალბათ იცდის საწყალიი.
-ჯიმინი ვინაა?-ცოტა არ იყოს გაბრაზებული სახით კითხა ჯეონმა.
-ის ერთადერთი მეგობარია. საერთოდ ეგ ახლა მნიშვნელოვანია?ახლავე ჩავიცმევ.-თქვა კიმმა და კიბისკენ გაექანა როცა უცბად ჯონგუკმა შეაჩერა.
-ერთი წუთით,დაწყნარდი ნუ ღელავ, შენ ახლა ასეთ მდგომარეობაში გარეთ ვერ გაგიშვებ და--
-შენ რა ჩემზე ღელავ??-გაოცებით გააწყვეტინა კიმმა.
-დამასრულებიე...შეგიძლია ჯიმინს დაურეკო აქ მოვიდეს, ახლა გარეთ რომ გახვიდე უარესად გახდები ამიტომ მის მოსვლამდე მოწესრიგდი დარწმუნებული ვარ მასაც დაავიწყდა, თან მე ჩემს მეგობარს ვეტყვი ისიც მოვა და ერთად ვჭამოთ ბარემ.
-ჯიმინს არ დაავიწყდებოდა, ყურადღებიანია, ეხლავე დავურეკავ.
~ჯიმინ, ბოდიშიი რა ჩამეძინა და დავაგვიანე მერე აგიხსნი რატომაც.
~ამ დილა უთენია რაგინდა შეჩემა რას მაღვიძებ?
~ მოიცა შენ...?
ჯონგუკს კიმის სიტყვებზე ჩაეცინა თუმცა ეტყობოდა რომ შეკავებას ცდილობდა.
~ რა მე თეჰიონ რა გინდა არ იტყვი?
~ შე გამოსირებულო რომ უნდა შევხვედრილიყავით დაგავიწყდა??
~უი..მე არ...კაი დამავიწყდა მარა მე რას მეჩხუბები, თურმე შენც დაგვიწყებია.
~ ბევრს ტლიკინებ უკვე, ჯობია მომისმინო.
~გისმენ.
~ მისამართს მოგწერ და ამ მისამართზე მოდი რომ მოხვალ მერე აგიხსნი ყველაფერს.
~ გავიგე.
-ზედმეტად ყურადღებიანი ყოფილა.-ჩასმირქა ჯონგუკმა.
-მოკეტე ჯეონ.
ამაზე ჯონგუკმა სიცილი ატეხა და კიმიც აიყოლია. ცოტა ხანში მის მეგობარსაც მიწერა და სუფრა გაშალეს.
-მე გავაღეებ.-დაიყვირა კიმმა
კარი გააღო და გადაეხვია მის მონატრებულ მეგობარს.
-როგორ ხარ ვიი, მომენატრე ეს რაადგილია?სად მომიყვანე? ეს ბიჭი ვინაა?ოუუ თან სიმპატიურიაა სად ააგდე შეჩ??
-ჯიმინ მოკეტე და შემოდი.
-გამარჯობა მე ჯეონ ჯონგუკი ვარ თეჰიონის მეორე მეგობარი..და შეიძლება ვიკითხო? "ვი" რას ნიშნავს?
-ვი ჩემი ზედმეტ სახელია ჯონგუკ.
-აჰმ..გამარჯობაა. მე პარკ ჯიმინი ვარ ამ უჟმურის საუკეთესო მეგობარი.
-ასე არ ვფიქრობ, ხასიათებით ძალიან კარგად ვეწყობით არც ისე უჟმურია.
-არცისე? მე შენ განახებ!
- იქნებ მოყვეთ რა გაკავშირებთ ერთმანეთთან და აქ რატომ ვარ საერთოდ?
ბიჭებმა ყველაფერი უამბეს ჯიმინს და ახლა კარზე ზარი გაისმა.
-ჰეი სირო! ჩაარტყი.
-მოდი იუნგი, გაიცანი ეს თეჰიონია ეს კი მისი მეგობარი ჯიმინი.
-გამ..არ..ჯობა-დაიმორცხვა ჯიმინმა.
-გაგიმარჯოს ლამაზო. -არ დააყოვნა იუნგიმაც.
-გამარჯობა მე თეჰიონი ვარ.
-სასიამოვნოა.
-ჩემთვისაც.
თეჰიონმა ჯიმინს მხარზე მხარი გაჰკრა და ჩასმირქა.(მიხვდებით თქვენც რატომაც)
როცა იუნგისაც ყველაფერი მოუყვეს საჭმელად დაჯდნენ.
ამ დღემ კარგად ჩაიარა, მთელი დღე ერთად გაატარეს და ერთობოდნენ ჯონგუკს კი ნელნელა უფრო და უფრო მოსწონდა კიმი. კიმსაც ანალოგიურად.
როცა ფილმის ყურება დაასრულეს გაანალიზეს რომ საკმაოდ გვიანი იყო ამიტომ იუნგიმ ჯიმინს სახლამდე მიცილება შესთავაზა. ჯიმინსაც მეტი რა უნდოდა და ეგრევე დათახმდა. ჯონგუკმაც, რათქმაუნდა თანაც ისე გადაჭრით თქვა ამ ღამეს მარტო ვერ გაგიშვებ გარეთო კიმმა უარის თქმა ვეღარ გაუბედა. ჯიმინი და იუნგი მალევე გამოემშვიდობნენ ერთმანეთს და თან იუნგიმ ნომერიც გამოართვა მას.
****
-მოვედით.-გაიღიმა კიმმა.
-მოვედით, მაგრამ არ მინდა რომ დაგტოვო.
კიმმა ამაზე დაიმორცხვა და თავი დახარა.
-კარგი შევალ უკვე გვიანია, წადი სახლში.
-კარგი. შედი და მერე წავალ.
თეჰიონი აკისკისდა და როცა შებრუნდა სახლში შესავლელად ჯეონის ხელებმა გააჩერა წელზე.
-რ..რას აკეთებ?
-გემშვიდობები.-მჭიდროდ მიეკრო ჯეონის ტანი კიმისას რამაც ორივეს მუცელში პეპლები გამოიწვია. ჯონგუკს ისე ჰქონდა ხელები მოჭერილი თითქოს მის გაშვებას არ აპირებსო. ასე ჩახუტებულები წუთის განმავლობაში იყვნენ და ეს სიამოვნება კიმმა დაარღვია.
-ჯობს წავიდე გუკ, გვიანია.
ჯონგუკი გაიყინა ადგილზე სიამოვნებისგან როცა ზედმეტსახელით მიმართა თეჰიონმა. კიმმა მის რეაქციაზე ჩაიცინა და სახლში შევიდა.(ამდაგვარი სიტუაცია იყო ოღონდ თეჰიონის ადგილას ჯონგუკი წარმოიდგინეთ)👇

_______________________________ეს ალბათ პირველი ღამე იყო როცა ჯონგუკი ღიმილით იძინებდა, ყველანაირი პრობლემაზე ფიქრის გარეშე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_______________________________
ეს ალბათ პირველი ღამე იყო როცა ჯონგუკი ღიმილით იძინებდა, ყველანაირი პრობლემაზე ფიქრის გარეშე. ღიმილით როგორც გარეგნულად ისე შინაგანად...და ამ ღიმილის გამომწვევი მიზეზი მხოლოდ და მხოლოდ კიმ თეჰიონი იყო.
________________________
have fun👇🏽

________________________have fun👇🏽

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
look at the stars🌟Where stories live. Discover now