Part 1

27 1 2
                                    

Szisztok a nevem Cha Hae-won. Hadd meséljek egy kicsit magamról és a családomról. 18 éves vagyok. Bár a nevemnek a jelentése az, hogy „kegyelem", ahova születem ott ez nem létezik, és nem ismerik ezt a szót.

A szüleim a koreai maffia alárendelt családjai közül a legnagyobb. Én vagyok a szüleim egyetlen gyermeke. Én szerettem volna egy testvért, de sajnos nem jött össze. Soha nem jártam iskolába, mindig is magántanárjaim voltak. A szüleim mindig a legjobbat akarták nekem és azt szerették volna, ha mindig boldog vagyok. Megkíméltek attól, hogy az iskolában kiközösítenek vagy attól, hogy piszkáljanak.

Egy barátnőm van a Lee család legkisebb gyermeke Lee Maha, aki csak pár honappal fiatalabb nálam.

Most mesélek egy kicsit a családokról. Vannak a fő családok, ők uralják Korea egész területét. Versenyeztek és harcolnak egymás ellen a területért és vevőkért. Ilyen nagy családból van három a Kang, Park és Jeong család.

Alárendelt családok kisebbek, és nem döntenek semmiben önállóan. Kis családok védik a fő családokat. Az apám és az emberei a Kang családot védik, és azért mondtam, hogy az alárendeltek közül mi vagyunk a legnagyobbak mert nekünk van a legtöbb emberünk. Itt fontos, hogy kinek mennyi embere van. Fő családoknak körülbelül 50-60 ezer embere van. A kisebbeknek a fele.

Van még egy személy, akiről mondok még egy pár szót ő pedig a Gangpe. Ő róla nagyon keveset tudok nagyon ritkán hallok róla. A Gangpe teljesen szemleges oldalon áll. A teljes neve jelentésé a „főnökök főnöke". Mindegyik fő családdal jobba van.

Az apám azt szeretné, ha én venném át tőle az „üzletet", ha ezt lehet üzletnek nevezni. Mivel lány vagyok így csak akkor vehetem át, ha férjhez megyek. 20 éves kortól lehet át venni a bizniszt, de ne úgy képzeljétek, hogy betöltöd a 20-dik élet évedet és másnap már maffia vezér vagy. Nem, ez nem így működik.

Mikor elérem azt a kort az apám akkor adja át nekem a vezetést, ha késznek tart és ő vissza szeretne vonulni. Ami meg a házasságot illeti a szüleim a Kang család fiához akarnak adni, de nem csak ők hanem Kang családnak is ez a fiúkkal a célja. Úgy szeretnék házasodni, mint a szüleim. Nagyon sokszor meg kérdeztem, hogy nekik milyen volt az első találkozás. A szüleimnek szerelem volt első látásra, apa egy összejövetelen látta meg anyát, utána apa udvarolt neki, néha találkoztak.

Utána összekötötték az életüket. 2 év együtt töltött idő után pedig jöttem én. Ha valaki ezt hallaná tényleg az hinné valami tündérmese. Egy olyan fiúhoz akarnak, aki teljesen el van szállva magától, tudja az ember, hogy ebből a házasságból nem lesz sokáig házasság. Nem szeretnék olyan fiúval együtt lenni, akit rám erőltetnek. Én szerelemből szeretnék házasodni, úgy, mint a szüleim. Vajon létezik ilyen fiú és találkozom vele valaha is? Ez sajnos nem egy tündérmese ez a valósság itt nem teljesül minden kívánságod varázsütésre.

Ez lenne a könyvem első része. Remélem tetszeni fog nektek. Bár milyen észrevétel vagy tanácsot elfogadok.

Miért pont te? [Park Sunghoon]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant