...........................................................................
Breath_18❤️....හොබී ජන්කුක්ව ටේ ගාවට එක්කන් ආවා....ටේහියෝන් ජන්කුක්ගෙ මූන දිහා බලාගෙන කුකීගෙ ඉස්සරහින් දන ගහ ගනිද්දි මින්හුගෙ පපුව දෙකට මැදින් පැලුනා වගෙ ...උනා මින්හුගෙ දැස් වලට උනපු කදුලු එයා කාටවත් නොපෙනන විදිහට පිසදාගත්තා....
ටේහියෝන් ජන්කුක් ඉස්සරහින් දන ගහ ගෙන ජන්කුක්ගෙ දිහාවට මුද්ද දිගු කරන ගමන් හෝසොක්ට ඇසින් සන් කරෙ කුකීගෙ ඇස් වල තිබෙන පටිය ඉවත් කරන්න කියලා......
හොබී කොල්ලා කියපු විදිහට ජන්කුක්ගෙ ඇස් බැදලා තිබ්බ පටිය ඉවත් කරනකොටම ජන්කුක් හුරත්ල් විදියට සෙමෙන් සෙමෙන්.....ඇස් ඇරියා...........
***************
ඒත් ජන්කුක්ගෙ ඇස් ගැස්සුනා..ටේ හොදටම දැක්කා...ඔව් ...ඔව් ඒ බෝල ඇස් සතුටට දිලිසෙනවා...ජන්කුක් පපුවට අත තියාගෙන ටේ දිහා බලාගෙන පස්සෙන් පස්සට ගියා.......
කුකී...මොකද්ද මෙ....වෙන්නෙ......මෙ..මෙ...ටෙටේ හියුන්ගී..
කුකීටද රින් දික් කරන්නෙ.......ජන්කුක් හැමොගෙම දිහා බැලුවෙ පුදුමෙන්.....එත් එක්කමයි එයාගෙ නෙත් ගැටුනෙ....මින්හු දිහාවට ජන්කුක් හොදටම දැක්කා මින්හුගෙ ඇස් වල කදුලු තියෙනවා........
ටේ ජන්කුක් දිහා බලලා හොද හුස්මක් අරගෙන දනගහලා ඉදපු තැනින් නැගිටලා ජන්කුක්ගෙ බෝල අත් වලින් අල්ල ගත්තා ........
මැනික........HAPPY BIRTH DAY උදෙන්ම ලගට ඇවිත් විශ් කරන්න බැරි උනාට සමාවෙන්න හා පැටියෝ ඒ උනාට මන් ඔයාට උදෙන්ම මැසෙජ් එකක් දැම්මා.......
945 ඒ...හියුන්ගෙ...නම්බර් එකද............
ජන්කුක් ඇස් බෝල කරලා ටේගෙන් අහද්දි ටේ ජන්කුක් දිහා බලාගෙන....ඔලුවෙන් සන් කරෙ ඔව් කියලා..........
YOU ARE READING
BREATH_💚🐯🐰💜️
Fanfiction...................................PEEHU✍️🐰.............................. වැටෙන නැවතෙන හුස්ම පණ ගැහෙන තැන ❤️.... ..................................💚🐯🐰💜️...................................