🎀Lütfen hikâyemi (ç)almayın!
🎀Destek çıkmayı unutmayın!
🎀Beğenmiyorsan gidebilirsin!
🎀Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
🎀Hikâye'nin kapağı bana aittir!(ç)Almayın!
🎀Hikâye'deki karakterleri emojilerle göstermeyeceğim!❄️!İYİ VE KEYİFLİ OKUMALAR!❄️
Changbin:Hari ya en büyük sırrını söylersin yada oyunu oynarsın!
Jeongin:Madem oynamıyorsun neden en başından beri dikleyip durdun! Şimdide her oyuncu gibi söylemek zorundasın!
Kang:Evet hadi hari😁
Ha-ri:Of tamam be! Ben hiç aldatmadım!
Dedim kang'a doğru bakıp iğneleyici konuşarak.
Sonra yavaşça gülerek gözümü aşağıya indirip iki kaşımıda kaldırıp içmesini bekliyerek ona geri döndüm. Gözlerim adeta tehtit ederek ve içmesini bekleyerek bakıyordu. Bir yandanda sinsi bir gülüş atmayıda unutmuyordum!
Ardından dediğim şeyin farkına vardıktan sonra yalandan esnemeye başladım.
Ha-ri:Off çok uykum var benim. Size iyi geceler.
Dedim ve masadan kalkıp hızla merdivenlere yöneldim. Odama geldikten sonra kapıyı kapatıp yatağa oturdum. Elimi saçlarımın arasına aldım ve sakinleşmeye çalıştım.
Ay nolucak ki? Acaba anlamışlar mıdır? Lanet olsun! Sabahı bekleyeceğim!
•SABAH•
*Tık tık tık*
Ha-ri:Geell!
Felix:Kahvaltı yapacağız gel!
Ha-ri:Tamam! Eee Felix şey dün ile ilgili herhangi bir şey var mı?
Felix:Nasıl yani?
Ha-ri:Neyse giyinip geliyorum.
Felix:Tamam.
Giyindiklerim👇
Giyindikten sonra saçlarımı sıkı at kuyruğu yaptım ve odadan çıktım. Kahvaltı masası çok güzeldi ve ben çok açımm😋
Merdivenlerden indim geldiğimde gülen Hyunjin, Chan Felix ve diğerleri sustular. Ardından kendi yerime Hyunjin ve Seungminin ortasına oturdum. Ortam çok sessizdi. Ve kimsenin de konuşmaya başlayacağını sanmıyorum. Biraz tabağımdaki yemekle oynadıktan sonra sonunda bir konu buldum. Ve konuşmak için boğazımı temizledim.
Ha-ri:Ee şey öncelikle günaydınlar hepinize! Neden bu kadar sessizsiniz?
Han:Hiçç!
Jeongin:Yemeklerimizi hızlı yiyelim ve bir an önce çıkalım!
Ha-ri:Nereye? Bende geleyim mi sizinle?