🎀Lütfen hikâyemi (ç)almayın!
🎀Destek çıkmayı unutmayın!
🎀Beğenmiyorsan gidebilirsin!
🎀Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
🎀Hikâye'nin kapağı bana aittir!(ç)Almayın!
🎀Hikâye'deki karakterleri emojilerle göstermeyeceğim!❄️!İYİ VE KEYİFLİ OKUMALAR!❄️
Chan:Hmm🤔O zaman senin ile alakalı olmayan konulara burnunu sokmasan iyi edersin ufaklık!
Ha-ri:Ben ufakl- yani tamam!
Aşağıya indiğimde yemekte değişik birisi vardı! Bu kim şimdi ya? Yoksa bunlar 8 kişi değilde biri daha mı vardı gruplarında?
Ama Hyunjin 8 kişi olduklarını söyledi?
Beynim yandı! Bu kim ya? Ananı s!kim! Dae-Kang senin burada ne işin var?!!Normalde yürürdüm ama şuan ayaklarım düğümlendi. Kang bana sinsice gülümsedi ve kalkıp yanıma geldi ve elini uzattı. Sadece ona baktım. Masadaki herkes bana gözünü dikmiş bakıyordu. Sadece bir an gözüm doldu! Onu yakaladığım zaman... Off! Neyse uzattığı eline biraz baktıktan sonra artık sıkmam gerektiğini söyledi içimdeki ses! (Çok saçma oldu?)
*Sessizce*
Kang:Samuel Kang! Sen sam diyebilirsin güzellik:)
Ha-ri:Shin hari! Sen Shin hari de! Ben sana bay samuel diyeceğim! Saygısızlık olmasın değil mi? Sen saygıyı bilir misin ki gerçi? Aaa bu arada sana dae-kang'da diyebilirim? Hm? Ne dersin? Neyse buyrun oturun bay semuel!
Kang:Owww sinirlisin ve atarlısın!
Elimdeki yemek bıçağını karşımda oturan kang'a salladım. Haketti gerizekalı!
Ha-ri:Hayır! Saygılıyım!
........
(Daha ha-ri yemeğini yemedi 1 dakika sonra)
Ha-ri:Sanırım dış görünüşünüze göre söyleyeceğim insanları arkasından bıçaklayan biri gibi gözüküyorsunuz!
Kang:Ahh(güler) hayır tabikide! Sevgilim olursa ona çok değer veririm ve severim de! Gözüm asla dışarıda olmaz yani!
Ha-ri:Yaa ne güzel:)
*dedim zorda olsa sahte bir gülüş attım.*Ha-ri:Ben odama gideceğim! Orada yerim hemde ziyan olmasın tepside ki yemekler. Size afiyet olsun! İyi akşamlar bay semuel!
Kang:İyi akşamlar (sessizce)Kang ha-ri!
Hızlıca odaya çıktım ve çıkarken bir damla düştü gözümden. Keşke sadece 1 damla olsaydı odaya girdim ve ağzımı kapatarak ağlamaya başladım. Canım çok yanıyor...
Ben size en başından anlatayım mı? Nasıl yakaladım? Nasıl ağladığımı? Kendi nasıl yağ gibi üste çıkmaya çalışıyordu? En önemlisi kiminle yakaladığımı da!?
Başlayalım...