🎀Lütfen hikâyemi (ç)almayın!
🎀Destek çıkmayı unutmayın!
🎀Beğenmiyorsan gidebilirsin!
🎀Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
🎀Hikâye'nin kapağı bana aittir!(ç)Almayın!
🎀Hikâye'deki karakterleri emojilerle göstermeyeceğim!❄️!İYİ VE KEYİFLİ OKUMALAR!❄️
Chan:Hari'yi odasına götür!
Ha-ri:İSTEMİYORUM! BIRAK KOLUMU! İSTEMİYORUM DEDİM SİZE! BIRAAAKK!
Hyunjin:Eğer böyle yapmaya devam edersen gözlerime bakma bile! Bu sefer korkudan bayılmaya vakit bile bulamazsın SHİN HA-Rİ!
Ha-ri:Bak lütfen-! YAAA DUR SENDE ÇEKME BENİ!
Hyunjin:Sus artık!😒
Ha-ri:Bakın nolur yalvarırım beni dinleyin!
Bangchan:Biz seni fazla bile dinledik! Hyunjin götür şunu artık!
Hyunjin:Tamam hyung!
Dedi ve beni kucakladı.(!) Yani sırtına çuval atıyormuş gibi tuttu ve attı!
Ha-ri:AĞAĞAĞAĞĞAĞ BIRAK BE!!! ÖKÜZ! HAYVAN(?) SALAK! MAL! Ş£REFSİZSİN HYUNJİN BOZUNTUSU! ÖZÜRLÜ B*K!
Konuşarak odaya gelmiştik bile kapıyı kapattı beni belimden tutarak sertçe duvara itti! Duvar ile arasında ona mal mal bakıyordum...
Hyunjin:Sana sus demiştim!
Ha-ri:Bende susmuyorum dedim! Ve benden uzak dur! Geriye basmazsan...
Hyunjin:Eee?
Ha-ri:Yani geri git!
Hâlâ aynı pozisyonda durunca sinirlendim ve ilk önce yumrukla çok sert olmadan dirseğine sonrada karın boşluğuna vurup kapının yanına gittim zorladım fakat açılmıyordu! Arkamı döndüğümde bana pişkin pişkin gülümsüyordu!
Ha-ri:P1ÇSİN! Ş€REFSİZ!
Hyunjin:Bana bağırma demedim mi sana?!!
Ha-ri:DEMEDİN GERİZEKALI!
Hyunjin:Öyle mi? Sen beni dinlemiyorsan dinletirim!
Dedi ve dişleri çıkmaya başlayınca ben bayıldım!
Tekrar yavaş yavaş gözlerim aralanırken aynı odadaydım.
Bu oda çok daraltıcı! Hızla yataktan kalktım ve pencereyi zorlamaya başladım.
Ha-ri:Eee açıl be! Lanet olsun! Nasıl bir yere düştüm ben!?? KAHRETSİN ELİM! OOOOFFFF!
Seungmin:Elin mi? Ne oldu eline? Kanıyor!
Ha-ri:AAĞAĞAAĞA! Sen ne zaman geldin!? Ve nasıl geldin?!!
Seungmin:Vampir olduğumuzu kaç kez daha söyleyeceğim?
Ha-ri:Beni niye burada tutuyorsunuz?!!
Şuan sizin yüzünüzden haberlerdeyim!Seungmin:Ne alaka?
Ha-ri:Ben tek varlığım ve en yakın arkadaşım,dostum,herşeyim,sırdaşım, canımın içi, kank-
Seungmin:EEEE? artık söyliyecek misin?!
Ha-ri:Bağırma be! Kendisi Kore'nin en iyi 2. Avukatı! Kore çalkalanıyordur şimdi! Çünkü ben ona 2 saate dönemezsem polislere haber ver demiştim! VEE BENİ NEDEN BURADA TUTUYORSUNUZ?!
Felix:Çünkü Chan öyle istiyor!
Ha-ri:AAĞAĞĞAĞAAĞ! Ya siz niye böylesiniz?!
Felix:Nasıl?
Ha-ri:Bak yaklaşma! S∆PIK!
Felix:Bağırma be! Zaten iki saattir Chan hyungu s∆pık olmadığıma dair ikna etmeye çalışıyordum!
Ha-ri:Bundan banane s∆pık!
Felix:Bak ha-ri misin nesin kes sesini!
Seungmin:Şşştt yemeğimizi korkutma Lix!
Ha-ri:YA BEN SİZİN YEMEĞİNİZ FALAN DEĞİLİM!
Odanın kapısı açıldı. (!!!) ODANIN KAPISI MI AÇILDI? VAY CANINA KAPIDAN GİREN BİRİSİ! NADİR ÇOK NADİR! AHSS BU ************* OLURSA ÇOK NORMAL TABİ!