🎀Lütfen hikâyemi (ç)almayın!
🎀Destek çıkmayı unutmayın!
🎀Beğenmiyorsan gidebilirsin!
🎀Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
🎀Hikâye'nin kapağı bana aittir!(ç)Almayın!
🎀Hikâye'deki karakterleri emojilerle göstermeyeceğim!❄️!İYİ VE KEYİFLİ OKUMALAR!❄️
Felix:Bağırma be! Zaten iki saattir Chan hyungu s∆pık olmadığıma dair ikna etmeye çalışıyordum!
Ha-ri:Bundan banane s∆pık!
Felix:Bak ha-ri misin nesin kes sesini!
Seungmin:Şşştt yemeğimizi korkutma Lix!
Ha-ri:YA BEN SİZİN YEMEĞİNİZ FALAN DEĞİLİM!
Odanın kapısı açıldı. (!!!) ODANIN KAPISI MI AÇILDI? VAY CANINA KAPIDAN GİREN BİRİSİ! NADİR ÇOK NADİR! AHSS BU BANGCHAN OLURSA ÇOK NORMAL TABİ!
Chan:Ya yine ne diye bağırışıyorsunuz?!
Ha-ri:Beni niye burada tutuyorsunuz?!
Chan:Kızım sen salak mısın?
Felix:Bence evet!
Ha-ri:Sus be!
Chan:Hani sen bizim vampir olduğumuzu öğrendin ya! He-
Ha-ri:Yalvarıyorum gideyim! Vallaha kimseye burda olanlar ile ilgili en küçük şeyi bile söylemem! Hatta s∆pık olayı hakkında da bilgi vermem!
Felix:Ya sabır! Ya sabır! Şeytan diyor ki bir tane koy yapışsın sülük gibi yere!
Ha-ri:Ne dedin duyamadım?
Felix:Sağır mısın?! Dibindeydim! Duysaydın!
Ha-ri:Off ne salaksın ya!
Hyunjin içeriye "KAPIDAN" girer ve chan'ın diyeceklerini dikkatle dinler...
Chan:Hem zaten çıkamazsın!
Ha-ri:Neden?
Chan:O girdiğin kapı var ya!
Ha-ri:Evet?
Chan:Sen girdikten sonra yok oldu! Çünkü o kapı sadece insanlara 2 yılda bir görülür. Ve bu lanet kapı kilidine de sen denk geldin! Aslında bizim pek in-
Kapı alacaklı gibi çalarken Bangchan aşağıya indi. Felix, Hyunjin ve Seungmin ise panikle beni kolumdan tutup yatağın altına olmayınca dolaba soktular. Tam üçü gidecekken aklıma bir soru dank etti!
Ha-ri:Heyy! Siz üçünüz! Beni neden bu kadar panikle dolaba ve yatağa sokmaya çalıştınız?!!
Seungmin:Şuan değil insan! Yani hari! Hyunjin sen ha-ri ile kal odaya hemen girerler! 2. Kralın oğlu girmeden çıkın burdan!
Hyunjin:Nereye gidicez?!
Seungmin:Ananın! Neyse nereye giderseniz gidin işte ama biliyorsun 2 saat durup gidiyorlar siz hemen gelmeyin! Geliyorlar hadi!
Hyunjin:Ama beni sorarsalar!
Seungmin:Biz idare ederiz!
Hyunjin:Tamam!
Dedi ve Felix ile Seungmin odadan çıkınca Hyunjin denen çocuk kolumdan tutarak beni dolaba biraz daha ittirdi ve kendiside geldi.
Hyunjin sert bakışları ile beni sessiz olmama dair uyarıyordu. Bende "Tamam" diyordum. Tekrar uyaracakken içeri birisi girdi. Hyunjin arkasını dönüp ağzımı eli ile kapattı. Sadece hyunjin'e bakıyordum. Hazır bir vampirin yüzünü inceleyebiliyorken bütün şansımı kullanmalıyım.!!!
Hyunjin kafasını bana çevirince utançla kafamı eğdim fakat o bana dik dik bakmaya devam ediyordu... Bana yaklaşarak boynuma eğildi ve konuşmaya başladı; Sıcak nefesi boynuma esiyordu... Şuan o kadar mayıştım ki anlatamam(!)
*Fısıldayarak*
Hyunjin:Ne oldu? Yüzümümü inceliyordun? Beğendin mi bari güzelim?
Ha-ri:Ne diyorsun sen ya? Benim sadece gözüm takıldı! Biraz uzaklaş!
Hyunjin:Peki öyle olsun! Birazdan bunlar gidince seni kucağıma alıcam ve uçucaz!
Ha-ri:Benim yükseklik korkum var! Saçmalama!
Hyunjin:Napim? Neyse beni ilgilendirmiyor! Yürüyerekte gelebilirsin, camdan hatta 3. Kattan atlayadabilirsin! Sana kalmış artık!
Ha-ri:Off tamam be kes sesini!
Ha-ri:Ya bir şey dicem!
Hyunjin:Ne var?
Ha-ri:Bunlar kiiim?
Hyunjin:Söyleyemem! Chan hyung söyler sana ondan izinsiz söylemem!
Ha-ri:Aman iyi be! Yedik sanki sırrınızı!
Hyunjin:Kızım sen niye bu kadar atarlı konuşuyorsun? Sonuçta evde 8 erkek 1 tanede kız var! Ve 8 erkeğin hepsi vampir!
Ha-ri:Kes sesini artık duyacaklar!
Aramızda fazla bir ara vardı. Fakat birinin dolaba yaklaşması ile Hyunjin kıyafetleri önüne doğru alıp kendini biraz bana doğru yaklaştırdı.
Ha-ri:Ya biraz uza-
Daha cümlemi tamamlayamadan ağzımı kapattı ve boyuma eğilip kulağıma çok sessiz bir şekilde fısıldadı.
Hyunjin:Kes sesini biri dolabı açacaktı görünmemek için sana yaklaştım salak!
Ha-ri:Menimle müzgon honuş!
Hyunjin:Ne?
Ha-ri:Benimle düzgün konuş dedim sana!
Ve elini elim ile itip eline yavaşça vurdum. Hızlı vurmaya g@tüm yemiyor çünkü!😶