NEYDİ ŞİMDİ BU

67.4K 2.8K 231
                                    

Bölüm şarkıları.

Ebru Gündeş: Çingenem

Sezen Aksu: Zalim


AVM'den çıkmamızın üzerinden bir saat geçmesine rağmen ben hala onun yüzüne bakamıyordum.
O çenebaz kadının anlayıp dinlemeden sorduğu soruların hepsini duymuştu Aras bey.

Pek bir tepki vermedi ,ama insan anlıyodu işte.

Aradığım şeyleri bulamadım,onun yerine çabucak iki üç parça bir şey seçip kalan bütün vaktimizi Ahuya ayırdık.

Çocuklara özel tatlı bir sürü kıyafet vardı. Kendimden daha fazla onun için heves etmiştim. Dayısında da para bol diyerek ne buldum almıştım hepsini.

Sanki Ahu benim oyuncağımmış gibi ,eve gidip hemen kıyafetlerini giydirmek istiyordum.

Bu arada telefonda almıştık. Aras Bey hangi model istersen al diyince ben farketmez dedim. O da son model iPhoneye elini attı, aldı.
Ekmek alır gibi parayı verdi aldı . Şaşırılacak bir durum olmamalı herkes benim gibi fakir doğmadı.
Sadece alışık değilim.

"O telefonda sadece benim numaram olacak tamam mı ?"

"Tamam "

"Numaralar dışında ne istersen yap?'

"Telefonu karıştıracak mısınız?"

"Şüpheli davranmadıkça hayır"

"O zaman rolümü iyi oynamalıyım"

"Bencede" demesi ile ona döndüm yavaşça.

Yüzünde hiçbir ifade olmadan akıp giden yolu izliyordu öylece. Ara sıra dikiz aynasından çarpışıyordu bakışlarımız ama ,bu da çok kısa sürüyordu.

"Bir şey sorabilir miyim peki ?"

"Sor "

"Elif'in izin günleri var mı?"

"Hafta sonları izinli " dedi. Ardından soru sorar bakışlarla bana döndü.

"Niye sordun ?"

"Garip geldi çünkü"

"Garip olan ne ?"

"Elif'in adresinizi birine vermesinden korkmuyor musunuz ?"

"Elif'i yalnız başıma göndermiyorum"

Bu tavırları yüzünden artık onun ya katil ya da vampir olduğunu düşünmeye başlıyordum.
Tamam vampir biraz alakasız ama mafya da olabilir.

"Siz iş adamısınız değil mi ?"

"Ne ?"

"Yani mafya falan değilsiniz "

Soruyu sormamla hafifçe güldü. Güldü derken hafif bir gülüştü.

"Hayır değilim "

"O zaman katilsiniz "

"Katil de değilim "

"Ormanın derinliklerinde yaşayan bir canavar olabilir misiniz?"

"Sen şu an patronuna canavar mı diyorsun?" Dedi sesinde zerre kibir olmadan. Alaycı bir tavır vardı, eğleniyordu sanki.

"Ama garip geliyor...Bu kadar gizli kalmanızın nedeni ne ?"

"Çok nedeni var "

"Yine cevap alamayacağım galiba" dedim derin bir nefes vererek . Ne zaman tam bir cevap aldım ki ,bu adamdan.

FİRUZE 18+ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin