Selam komşularımmm.Uzun bir aradan sonra merhaba.
Biraz kafamı dinlemek istedim.Fakat çok ara verdim ama geri geldim.Hesap adımı değiştirdim bu arada ama instagram hesabımızın adı hala aynı.Takip etmek isteyenler theeeilayyy hesabımı takip edebilirsiniz.
Bölüm yorumlarınız bekliyorum.Yıldıza basmaya unutmayın.İyi okumalar.
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Ruelle-War Of Hearts
°°•☆🕯☆•°°
Başım Kaya'nın göğsüne yaslı bir şekilde duruyordu.Onun bir eli saçlarımın arasında dolanıyordu.İkimizda onun yatağındaydık.Kitabı bitirmiştik.
Gözlerim kapalıydı.Yavaştan uykum gelmeye başlamıştı ama ben uyumak istemiyordum.Aklımda ki soru işaretleri durmadan dönüyordu.Kaya'nın motosiklet yarışlarına katılması,sonra bu yarışları bırakması.
Öğrendiğimden beri sürekli sormak istemiştim fakat kendi sorunlarımdan dolayı unutmuştum.
"Neyi merak ediyorsun?" diyerek mırıldandı.Zihnimi mi okuyordu bu adam?
Gözlerimi açıp,çenemi göğsüne yasladım.Onun gözleri kapalıydı.Yüz hatları çok iyi görünüyordu.
"Bu senin katıldığın yarışlar.Kanun dışı mıydı?" Elimi yanağına yerleştirip okşamaya başladım.
"Evet.Öyleydi.Neden başladığımı mı merak ediyorsun?" dedi ve gözlerini araladı.Gözlerimi kapatıp açarak onu onayladım.
"Babam neden öldü biliyor musun?" dedi.Saçlarımın arasındaki elini çekip alnıma gelen saçları uzaklaştırdı."Sadece kazadan öldüğünü biliyorum." dedim.
"Doğru biliyorsun.Babam motosiklet kullanıyordu.Küçükken ben de ona özenirdim.Her şey normaldi,babam ama artık çok düzensiz bir şekilde motosiklet kullanmaya başlamıştı.Annem sürmesine bir şey demiyordu ama alkol kullanıp sürmesini sevmiyordu babamda alkolü bıraktı.Yağmurlu bir günde eve gelirken kaza yapıp hayatını kaybetti." dedi.Kaya dik konuma gelirken beni de kendisiyle birlikte kaldırmıştı.Sırtını yatak başlığına yasladı.Komodinin üzerindeki sigarasını alıp bana baktı."İçsem sorun olur mu?"
"Olmaz."
Sigarasını dudaklarının arasına aldı ve ucunu yaktı.Sigarasından bir duman çekip,kafasını çevirip dumanı üfledi."Lisede para biriktirip kendi motosikletimi aldım ama ondan önce motosiklet ehliyeti aldım.Lise sonda bir adamla karşılaştım.Benim motosiklet sürmemi beğenmiş." Güldü.Bense onu dikkatli bir şekilde inceliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Teen FictionHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.