casusunini : Herkesin aktif bir şekilde grupta var olması şaşırttı beni.
casusunini : Ama her neyse.
casusunini : Evet arkadaşlar, formatımızı size sunmak isterim.
casusunini : Alfabeye göre bir isim listesi yaptı arkadaşlarım ve buna göre o gün sırada kim varsa onunla birlikte başlayacağız.
casusunini : O gün seçilen kişiye ben doğruluk mu cesaret mi seçtiğini soracağım ve o da seçtiği seçeneğe göre bir soru ya da cesaret gerektirecek bir aktivite söyleyecek.
casusunini : Bu denileni yanıtlamayan ya da yapmayan elenecek.
casusunini : Sorusu olan var mı?
yadesezgin : Diyelim ki her şeyi yaptık, elenen olmadı.
yadesezgin : O zaman nasıl bir eleme yöntemi izlenecek?
casusunini : Merhaba Yadeciğim, sorun için teşekkürler.
casusunini : Öyle bir durum söz konusu değil.
casusunini : Başka soru var mı?
sedefaksu : Grupta oyun dışında konuşabilir miyiz?
sedefaksu : Yoksa sadece oyunumuzu oynayıp gidecek miyiz?
casusunini : Oyunlarımız cesaret seçeneği olmadığında 2 saat, cesaret olduğunda tüm gündür ve buna göre bir yol izlenir.
casusunini : Doğruluk seçilen günlerde oyunun bittiğini belirttikten sonra dilediğiniz gibi sohbet etme hakkına sahipsiniz ancak cesareti seçtiğiniz günlerde sohbet etmenizi tercih etmiyorum.
emreharman : Pekâlâ ne zaman başlarız?
casusunini : Acele etme Emre, bilgilendirme için toplandık bu saatte.
casusunini : Oynamaya başlayacağınız saati birazdan bilgilendireceğim.
casusunini : Evet, başka soru yok mu?
badekoc : Hepimizin büyük şehirlerden bu gruba dahil olması tesadüf mü?
casusunini : Özel olarak seçmedik elbette ama büyük şehirlilerin birbirini anlayacağını umarak o şekil yerleştirdik.
ceyhunozkan : Neden çıkma butonu yok?
casusunini : İkinci madde sayesinde.
casusunini : Bunu bilerek gruba dahil oldunuz.
casusunini : Evet arkadaşlar sizi tam 14.00'da buraya davet ediyorum.
casusunini : Aleyna Bulut, bugün senin.
casusunini : Doğruluk sorusu seçersen soruyu sen de yanıtlayacaksın, cesaret gerektirecek bir aktivite seçersen sen de yapacaksın.
casusunini : Ona göre hazırlan.
casusunini : Görüşmek üzere arkadaşlar.
•
Nasılızzzz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk Mu Cesaret Mi? | Texting (Ara Verildi)
Short Storycasusunini : Grubumuza hoş geldiniz. casusunini : Ben yöneticiniz Aslı.