Grup Dilara
(Dilara, Baran, Aleyna, Simay, Talha)dilarabahar : Ne kadar da kritik bir grup olmuşsunuz aslında siz ya...
dilarabahar : SELAM NABEERR?
talhabasak : Aleyna ve Simay'ın burada ne işi var?
dilarabahar : Olur mu hiç öyle şey Talhacığım ya...
dilarabahar : Bence onlarla da konuşacak çok şeyimiz vardır.
aleynabulut : Anlayamadım, istenmiyor muyuz?
aleynabulut : Zaten gruptan atıldık, neden oldu anlayamadım.
baranatasever : Aleyna sen baya komiksin ya, ciddiyim bak.
aleynabulut : ?
baranatasever : Diloş hanım Sedef'in olmadığı bir grupta var olmayı reddediyorum.
dilarabahar : Barancığım, en son Sedef ile arana mesafe koyduğunu duymuştum.
simaykor : Of harbi bıktım grup mevzularından.
simaykor : Dinlemek de istemiyorum neden hâlâ tutuyorsunuz beni bu gruplarda?
talhabasak : Simay bak şey var biliyor musun, gruptan çık diye bir buton.
talhabasak : Oraya basınca gruptan çıkıyorsun.
talhabasak : İnan, senin için bile çok basit.
aleynabulut : Sen bir de konuşuyor musun?
aleynabulut : Her şeyi anlatanın sen olduğunu bilmediğimizi mi sanıyorsun?
talhabasak : Bak bakayım bilmen ne kadar umrumda Aleyna?
baranatasever : Dilara hanım ne olacak şimdi?
baranatasever : İletişimimiz nasıl ilerleyecek?
dilarabahar : Diğer arkadaşlarımdan bazıları önce kendini tanıtıp sonra üyelerimizin dertlerini patır patır suratlarına vurmuş ancak ben bunu yapmayı tercih etmiyorum.
aleynabulut : Sonuç?
dilarabahar : Sizin anlatmanızı istiyorum.
dilarabahar : Anlattıklarınıza elbette ekleme yapabilirim diye düşünüyorum.
dilarabahar : Reddetseniz de konuşacağız bu arada, fikrinizi sormuyorum.
simaykor : Siz kimsiniz ya?
simaykor : Hiçbir şey için zorunda değiliz.
dilarabahar : Pekâlâ.
dilarabahar : Yalancı ve manipülasyoncusun Simay.
dilarabahar : Ailenle, acılarınla ve yaşadıklarınla ilgili yalan söylüyorsun.
dilarabahar : Bunu yaparken 3 gündür tanıdığın yakın arkadaşın olabileceğini düşündüğün Aleyna da dahil olmak üzere kimseyi umursamıyorsun.
dilarabahar : Ama günaydın bebeğim, takipteyim.
aleynabulut : Asıl yalancı ve manipülasyoncu sensin.
aleynabulut : Sizsiniz.
talhabasak : Karışma, anlatsın.
dilarabahar : Pekâlâ Aleyna, bana söyler misin arkadaşın şu an kimin evinde kaldığını söylüyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk Mu Cesaret Mi? | Texting (Ara Verildi)
Short Storycasusunini : Grubumuza hoş geldiniz. casusunini : Ben yöneticiniz Aslı.