22- Parçalar (1)

116 8 2
                                    

savasgokturk : Aylin, bana ayıracak biraz zamanın var mı?

savasgokturk : Konuşmamız gerek.

aylinakman : Savaş, bu konuları konuşmak istediğine emin misin?

aylinakman : Çünkü beni kırıyor.

savasgokturk : Daha çok kısa bir zamandır tanışıyor olabiliriz ama bizi de bir araya getiren şeyin bunlar olduğunu düşünüyorum.

savasgokturk : Konuşmak istemezsen de sorun değil.

savasgokturk : Seninle susmaya da razı olduğumu biliyorsun.

savasgokturk : Ama dayanamıyorum.

aylinakman : Kim dokundu sana?

savasgokturk : Üvey dayım.

savasgokturk : Anneannemin ilk eşi öldüğünde geride bu adam kalmış, anneannem de dedemle evlenince yanına almış.

savasgokturk : Annem o olaylar olmadan önce anlattığında tehlikeli ve uzak durulması gereken biri olduğunu söylemişti ama çocuk aklım bunu anlamamıştı.

savasgokturk : Sapkın ruhlu bir hasta diyemedim.

savasgokturk : Hâlâ diyemem.

savasgokturk : Şu an geçsin karşıma, dokunmaya kalksın sesim yine çıkar mı emin değilim.

savasgokturk : Ben de sessizce yok olmayı seçtim ama beceremedim.

aylinakman : Annene söyleseydin inanmaz mıydı?

savasgokturk : İnanırdı aslında.

savasgokturk : İntiharı seçmeseydim, inanabilirdi.

savasgokturk : Yürümekte zorluk çekiyorum mesela.

savasgokturk : Beceriksiz bir şekilde inşaat tepesinden atlamak istedim ama bacağıma demir girdi, ameliyatla toparlanmaya çalıştım.

savasgokturk : Sonra da bana intiharımı her baktığımda hatırlatacak büyük bir sakatlığım oldu.

savasgokturk : Görsen, bakmak bile istemezsin.

aylinakman : Bazen atak gibi, durup dururken geliyorlar bana.

aylinakman : İçimde patlamaya hazır bir volkan var sanki ve onu haykıramazsam boğulurmuşum gibi.

aylinakman : Sinirleniyorum, sinirleniyorum, birine patlıyorum ve puf.

aylinakman : Sinirim sanki hiç olmamış gibi sönüyor.

aylinakman : Nasıl oldu, neden oldu hiç anlamıyorum.

aylinakman : Sinir halindeyken hatırlayamadığım bir rüya anını yaşıyor gibi oluyorum.

aylinakman : Hani o an ne olduğunu hatırlamak için zihnini zorlarsın ama ya hiçbir şey hatırlamazsın ya da küçük bir an anımsarsın ve unutursun ya, öyle oluyorum.

aylinakman : Sosyal medyada ya da mesajlaşmalarda hiç böyle olmadım, bilmiyorum ama işte...

aylinakman : Nida haklı, yatış yapmam gerek.

savasgokturk : Seni bir gün görmek istiyorum ama bu anın şimdi olmaması gerektiğini de biliyorum.

savasgokturk : Bu yüzden sana bir teklifim var.

aylinakman : Daha çok erken.

savasgokturk : Hayır güzelim, teklifim aklından geçen değil.

Doğruluk Mu Cesaret Mi? | Texting (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin