Wstałam rano i poszłam się umyć. Zrobiłam lekki makijaż dosłownie pomalowałam tylko rzęsy i usta. Jak zeszłam na dół od razu przywitała mnie mama bo chyba mogę ją tak teraz nazywać, podała mi śniadanie i usaidla na przeciwko mnie.
-Nie musisz zmieniac szkoly Ethan też chodzi do tej co ty. -powiedziala uśmiechając się
Podziękowałam za śniadanie i wyszłam z domu, miałam iść na przystanek ale zatrzymał mnie Ethan i pwiedział żebym z nim jechała, myślałam że to będzie auto, ale się myliłam był to wyścigowy motor, których się boję.
-Nie wsiądę na ten motor-powiedzialam stanowczo
-Mam to w dupie, masz do przystanku 30 minut, albo wsiadasz albo jade sam- odpowiedział abojetnie.
Wsiadłam, kazał mi się do niego przytulić więc tak zrobiłam, ruszyliśmy.
-kurwa-wysyczałam przez zebyNa szczęście szybko się to skonczylo bo nie wiem co bym zrobiła jakby to trwało dłużej. Zobaczyłam że mam jeszcze 10 min więc zapale e-papierosa, gdy nagle wyrwał mi go Ethan z ust.
-Co ty robisz kurwa? -zapytalam zdenerwowana
-Nie jesteś pełnoletnia, więc skad to masz? -zapytał-palisz a nawet legalna nie jesteś.
-Powiedz to kurwa Xavierowi-powiedziałam pod nosem.
- Co on ci zrobił? -zapytal podnosząc ton
Poszłam sobie co miałam mu pwiedziec. Widzialam jak niektóre osoby z szkoły się ze mnie śmiały lub pokazywały na mnie palcami, czułam się trochę zdezorientowana.
Postanowiłam napisać do Hanki.
Hanki
Ja:Ej wiesz może co się stało?
H: Nie gdzie jesteś zaraz do ciebie przyjdę.
Ja: Przy damskich toaletach.
Przyszła po kilku minutach, poglaskała mi plecy i poszłyśmy pod salę. Wdzialam że coraz więcej osób robi mi zdjęcia od tyłu i śmieją się ze mnie, dotknęłam swoich pleców, była tam kartka z napisem i z moim zdjęciem gdzie się przebierałam.
Grubasie idź się zabić
Dzisiaj moich pleców dotykała tylko ona a zdjęcie zostało zrobione wczoraj. Hanki zaczęła się śmiać. Słyszałam że wczoraj był ktoś w pokoju Ethana ale najwyraźniej to była ona.
-Aha, to tak chcesz się bawić? -zapytalam jej- no dobra.
Wzięłam swoją rękę i zaczęłam ją szarpać za włosy, w końcu się przewróciła więc usiadlam na jej brzuch i zaczęłam ja walić pięściami po twarzy.
-Co ty robisz?! -wrzasnął Ethan
Spojrzał na dół i zauważył moje zdjęcie w bieliźnie i napis.
-Ty kurwo. -powiedział
Ethan mnie nagle podniósł i zarzucił sobie na plecy, zrobił coś co bym się nie spodziewala że zrobi, walnal w nos Hanki. Po czym wyszedł ze mną na plecach ze szkoły. Zaczynam się do niego przekonywać.
CZYTASZ
Po fakcie
Novela JuvenilPiętnastolatka o imieniu Katty zmaga się z różnymi problemami. Głównie z samookaleczaniem i nauką, pewnego dnia po szkole dowoduje się że została adotowana przez kobietę i jej męża, czy małżeństwo będzie dla niej mile? Czy będą ją kochać pomimo co...