Leya'dan
Tam 1 ay olmuştu. Yağız gideli ve ben gerçeği öğreneli 1 ay. Ülkü'ye sürekli Yağız'ı ne zaman getireceğini soruyordum. Ve hep aynı cevabı veriyordu. "En kısa sürede".Yağız'dan
(Yağız'ı buldukları gün)
|Yağız: Eee Leya nerde
Demir: Senin bunu sormaya hakkın yok
Yağız: Noluyo
Alara: Leya'dan öğrenirsin tabi yüzüne bakarsa
Yağız: Heyy açıklayın bana
Demir: Açıklancak bişi yok her şey ortada
Yağız: Peki ama ben bunu öğrenirim|(1 gün sonra)
|Yağız: Ooo odam güzelmiş tam benim sevdiğim gibi simsiyah
Alara: Asla çıkamayacağın odan
Yağız: O ne demek şimdi
Demir: ÖğrenirsinDemir ve Alara odadan çıkıp kapıyı kitlediler. Camlarda da kilit oldupu için açamıyordum.
Yağız: HEY NOLUYO
Alara: Leya kendine gelene kadar karşısına çıkmaman için bir önlemKapıyı yumruklamaya başladım.
Yağız: NOLDU LEYA'MA KİM ÜZDÜ ONU
Alara: Soruyor musun bunu
Demir: Komik senden başka kim üzebilir onuAyak seslerinden ikisinin de gittiğini anladım. Direnmenin bir faydası olmadığını anladım ve odadan kaçış yolu aranaya başladım ama bulamıyordum. |
(Günümüz)
Yaklaşık 1 aydır Demir ve Alara beni bir odaya kapamışlardı. Konuşmuyolardı benle. Sadece yemek veriyolardı. En sonunda pencereden kaçmaya karar verdim. Birinci kattan atlayıp hızlıca bahçeden çıktım. En akla gelmeyecek yer olan göle indim. Leya'yı görmemle sevindim. Tam yanına gidecekken duraksadım. Ağlıyordu. Yine ağlıyordu. Hem de hıçkıra hıçkıra. Çok üzülmüş. Çok üzmüşler. Çok yakmışlar canını. Aynı zamanda da bir kağıdı okuyordu. Biraz dikkatli bakınca benim yazdığım kağıt olduğunu anladım. Yanına gidip oturdum.
Yağız: Leya
Leya: Yağız.Leya ayağa kalkıp arkasını dönmüştü. Başını tutuyordu. Başının dönmesinden korktuğum için ben de ayağa kalktım. Kendi kendine bir şeyler söylüyordu.
Leya'dan
Karşımdakinin Yağız olduğuna inanamıyordum. Galiba cidden delirmiştim. Şuan ya rüyadaydım ya da halisünasyon görüyordum. Galiba ikinci ihtimal daha olasıydı. Ellrimle saçlarımı çekiştirip kendime sürekli gerçek olmadığını hatırlatıyordum.
Leya: Bu bir rüya.
Leya: O gerçek değil.
Leya: Gitti o.
Leya: Beni bıraktı.
Leya: Yağız yok şuan.
Yağız: Leya ne diyorsun anlamıyorum.Sesini duymamla arkamı döndüm. Kendime hala telkin veriyordum.
Leya: Hayır hayır sakin olmalıyım şuan. Birazdan uyancam zatenYağız'ın bana dokunmasıyla her şeyin gerçek olduğunu anladım. Kollarımı tutmaya çalışmasıyla kendimi geri çekmem bir oldu.
Yağız: Leya sakin ol saçlarını bırak. Canın acicak. Bak ben burdayım şuan sakin olabilirsin
Leya: SEN GİTTİN YAĞIZ SEN ALDATTIN BENİ
Yağız: Ne
Leya: SEN GERÇEK DEĞİLSİN YİNE BİR RÜYAMSIN Dİ Mİ.
Yağız: Ben gerçeğim Leya seninleyim şuan
Leya: NEDEN BU ZAMANA KADAR GELMEDİN O ZAMAN. SENİN VE O SAHTE AŞKIN YÜZÜNDEN BEN NELER ÇEKTİM BİLİYOR MUSUN? HA BİLİYOR MUSUN SEN.
Yağız: Özür dilerim gitmemeliydim ama zorundaydım
Leya: NEYE ZORUNDAYDIN SEN YA NEYE. O KIZI ÖPMEK MİYDİ SENİN ZORUNLULUĞUN? BENİ BURDA MAHVETMEK Mİ? BİR GECEDE HABER BİLE VERMEDEN KAÇIP GİTMEK Mİ? BENİ BURDA ŞİZOFREN MUAMELESİ GÖRMEK ZORUNDA BIRAKMAK MI? YOKSA BURDA BEN SENİ BEKLERKEN SENİN ORDA ÇAPKINLIK YAPMAN MI HEM DE BENİM İÇİN EN ÖZEL OLAN YERDE? YA DA O NEFRET ETTİĞİM İNSANIN MI BANA GERÇEKLERİ GÖSTERMESİ Mİ SENİN ZORUNLULUĞUNDU?
Yağız: Bak her şeyi anlatıcam ama önce sakin ol
Leya: OLAMIYORUM YA SEN BU KADAR SAKİN OLDUKÇA O FOTOĞRAF GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİKÇE DAHA ÇOK DELİRİYORUM. NASI ÖPTÜN O KIZI NASI YAPTIN BUNU BANA BEN DE SENİ ADAM SANMIŞTIM. ŞU SON KALAN 3 GÜNÜMÜ DE BANA ZEHİR ETTİN YA HELAL OLDUN SANA.
Yağız: LEYA GİTMEKoşarak gittim. Sadece Yağız'ın arkamdan bağırışını duydum. Ama dinlemedim ve gittim. Nereye gittiğimi bilmeden koştum. Gözüm yaşlarla dolu olduğundan göremedim etrafımı. Sadece dua ettim. Ama ağaca çarpmamak için değil kendime çarpmamak için. Durdum en sonunda. Daha koşacak gücüm kalmamıştı. Aslında Yağız'dan değil kendimden kaçmıştım. Ve kendimden kaçarken yine kendime çarpmıştım. Haftalardır olduğu gibi. Ve ben yine eninde sonunda kendime çarpacağımı bile bile kendimden kaçıyordum. Yağız ondan kaçtığımı sansa bile. Herkes Yağız'dan kaçtığımı sansa bile kendimden kaçıyordum. Ve gittikçe batıyordum.
~Ya 13dk ile günü kaçırdım şansına ben.
~Kitaptan 15 syf daha okuyım diye bölüm yetişmedi ya. Neyse yarın daha doğrusu sabaha okul var hepinize iyi gecelerr. Umarım okulunuz çoooooook güzel geçer. Seviyorum sizi. Takmicağınızı biliyom ama yine de yaziyim. İstediğiniz bir sahne varsa yazın yoruma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth
FanfictionBazen geç olabilir. Bazen bulduk derken kaybedebiliriz. Bazen de hiç bulamayabiliriz. Sadece ertelememek gerekir. 00.47 ile benzer duruyor ama aslında değil sadece Leya ikisinde de kanser. @uzaydandabos galiba yazarının hesabı buydu ama ben o hikaye...