1. Fejezet

50 1 0
                                    

Max Verstappen:

Az első futamom napjától kezdve láttam azt a lányt.. mindig Vettelhez közel. Biztos valami kis rajongója lehet, bár eléggé képtelenség, hogy mindenhol összefut vele. Neem.. ez nem lehet! Akkor valami rokon..  De hát minek hozná magával minden egyes futamra? Hagyjuk.. most erre a futamra kell koncentrálnom, nyernem kell! 

Minden versenyemet szorosan Vettel mögött zárhatom, még nem sikerült legyőznöm! Na majd egyszer!

 
Vettel nyert, ott állt a pódiumon és láttam azt a lányt, nagyon tapsolt mikor átadták a díjat végig csillogó szemmel nézte Sebet. Annyira ismerős.. de honnan?

Sarah Vettel: 

Apa megint nyert, ilyenkor mindig elönt a büszkeség, hogy a lánya lehetek! Örülök neki mindig! Csak néha nem előnyös, nem mindig tudunk vele menni, és akkor hiányzik, de nagyon.. És láttam azt a fiút a suliból, Maxot.. igen ő volt az! Apa azt mondta, hogy ügyes, még tanulnia kell.. de ügyes! Hiszek neki, ma is egész jó volt! Egy suliba járunk, nem szeretném ha megtudná, hogy Sebastian Vettel lánya vagyok, azt hiszem abból hatalmas botrány lenne a suliban! Egyenlőre állnéven vagyok ott, apáék mondták, megbeszélték az ügyet az igazgatóval és szerencsére semmi akadálya nem volt ennek! Így Sarah Vincentként ismernek. Őszintén még a barátnőim is csak így ismernek. Nem egyszerű! Az igazi kilétemről senki sem tud, és mióta az eszemet tudom belém vésték, hogy ezt egyenlőre ne is tudja meg senki! Verstappennel pedig óvatosnak kell lennem, egy rossz szó és mindennek vége! 

Apától pedig egy hónap erejéig újra el kell búcsúznom, ők más merre mennek mint mi anyával. A parkolóban két külön autó állt, egy Ferrari 488 és egy Ferrari 458, az egyikkel apa a másikkal pedig mi mentünk anyával. Szorosan átöleltem a könnyeimmel küszködve, és mint mindig most sem tudtam megállni, hogy ne sírjam el magam. Anya is könnyes búcsút vett tőle..

- Vigyázz magadra kincsem! 1 hónap múlva találkozunk! - törölgette könnyeimet, én pedig kisírt szemekkel néztem fel rá. - Na gyere ide! - adott egy utolsó ölelést és egy hosszas homlokpuszit, minek a végére már az ő arcán is legördült egy könnycsepp. 

Ilyenkor megszólalni alig bírok, így csak mosolygok és bólogatok felé. 

Beültünk a kocsikba és hosszas integetés és puszi küldések után elindultunk haza.

Max Verstappen:

Seb nyert, ügyes volt ezt valljuk be! 8. lettem, Christian örül neki, szóval minden rendben. Éppen a parkoló felé sétáltam amikor is megláttam Sebet és a párját, és azt a lányt. Ölelte Vettelt nagyon szorosan és sírt, Seb... Seb pedig megpuszilta! Úristen ez Seb lánya... atya ég! Van lánya??? Ezt el kell mondanom a fiúknak! 2 hét és jövünk Monza!

Eltitkolt hírnévTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon