5. Fejezet

37 2 0
                                    


Sarah Vettel:

A hétvégén különösen érdekelt a futam és az időmérő, egymás hátán jöttek a dolgok. Verstappen Polet szerez az időmérőn, Verstappen megnyeri a futamot, mi a fene!? Egész hétvégén ámuldoztam Max teljesítményén, és nagyon örültem neki! Anya rontott be a szobámba:

- Sarah, miért nem válaszolsz apádnak? - rontott be a telefonjával a kezében. 

- Mi? Ezt honnan veszed? - és akkor tűnt fel, hogy apával videóhívásozik. - Szia apa.. - integettem félve a kamerába.

- Sarah mi történt? Miért nem hívsz vissza, és csak leláttamozol!? Miért csinálod ezt? - nézett tétlenül rám, én pedig ugyanolyan tétlenül anyára.

- Anya kimennél amíg ezt megbeszéljük? - néztem rá, ő pedig valamennyire megértően bólintott és kiment, miközben odaadta a telefonját.

- Hallgatlak! - nézett a kamerába.

- Apa ne haragudj, rengeteg volt a tanulnivalóm és a házim.. minden este vagy hajnalig fent voltam, hogy mindet befejezzem! - mondtam a leggyorsabb hazugságot, amit kitudtam találni. Szemrebbenés nélkül, már vérprofi vagyok benne!

- Kamu! Sarah miért nem mondod el mi történt? - aggódó arc, apa ebben kitűnő, annyira jól előadja.

- Nem történt semmi.. - vonogattam a vállam. - Amúgy ügyes voltál Monzában! - tereltem a témát.

- Ne terelj! De azért köszönöm. - mondta ingerülten. - Tudom mikor mondasz igazságot és mikor nem! Sarah kérlek, ha nem mondasz semmit nem tudok segíteni! - kérlelt én pedig annál inkább ellenkeztem.

- Apa nem történt semmi, oké? - mondtam nagy levegőt véve. - Fáradt vagyok, most pedig adom anyát! - keltem ki az ágyamból majd levittem anyának a telefont, és visszamentem a szobámba. Csak én és az üres gondolataim maradtunk ott. 


Sebastian Vettel:

 - Sarah valamit nagyon nem akar elmondani! - mondtam elszomorodva.

- Hazajön a suliból és felmegy a szobájába, nem mesél semmit, és ha felmegyek kérdezni leküld, azt mondja nem történt semmi, nem mondja el a jegyeit, nem olyan lelkes mint eddig volt. Valami történt, érzem a levegőben, és látszik rajta! - mondta a feleségem. - Egyik este a kedvenc pizzáját akartam rendelni és azt mondta nem kér.

- Már itt vagyok Szingapúrban, egy hét és megyek haza! Ha addig sem mond semmit sebaj, majd elbeszélgetünk vele! - mosolyogtam Hannara. - Mennem kell szívem! Legyetek jók! Puszi, szeretlek! - küldtem egy puszit a video chaten keresztül majd leraktam. 

...

Sarahra sokat gondolok, kamaszodik és ez nem egyetlen problémával jár. Amikor együtt vagyunk olyan felhőtlen minden, és csak akkor jönnek a problémák amikor nem vagyok otthon. Forma 1-es pilóta vagyok. A világ rengeteg részére eljutok minden évben azért, hogy versenyezzek, de emellett nem feledkezhetek meg a családomról.

Tény és való Monzában nem a legjobb voltam, de a 3. helyezés is helyezés. Örülök neki. És most már jöhet Szingapúr. Szeretem ezt a pályát.. és nagyon esélyesnek néz ki ezen a hétvégén is a Red Bull. Max pedig múlthéten hihetetlen volt, gratuláltam is a kissrácnak, nagyon jónak ígérkező bajnok.

A hétvége szorosra sikerült, de nagyon! Első lettem! Max pedig 2., én komolyan mondom ez a srác egyre tehetségesebb. Most pedig a repülőn ülök, kb. fél óra és beér a gépem! Nagyon várom, hogy láthassam Saraht és Hannat.

Eltitkolt hírnévWhere stories live. Discover now