2. Fejezet

32 1 0
                                    

Max Verstappen: 

Erre az egy hétre betudtam jönni suliba, jövőhéttől gőzerővel készülődünk Monzára! Épp befordultam a folyósón amikor is szembe jött velem Seb lánya, az éles kanyar miatt nem láttam így összeütköztünk, a kezéből kiverve a tankönyveit és telefonját! A telefonját Max, a telefonját..!

- Basszus! Ne haragudj! - guggoltam le automatikusan és felvettem minden cuccát a telefonnal együtt, ami szerencsére nem tört be, de bekapcsolt állapota miatt láttam a háttérképét ahol Vettellel állnak és az anyjával egy családi fotón. Észrevette, hogy végig mértem a telefont, de ő tudta ki vagyok és azt is, hogy nem fedheti fel kilétét. Amint felálltam átadtam minden cuccát, és a telefont is. Alig tudtam végig mérni, már rohant is tovább..

- Köszi! - mondta és idegesen továbbment, rájött arra, hogy most már tudom ki ő. Be kell számolnom erről a többieknek!

Beléptem az osztályba és ledobtam a cuccaim majd egyből a fiúkhoz siettem. 

- Hé, srácok! Nem fogjátok elhinni mit tudtam meg! - mondtam teli vigyorral.

- Na mondd már Verstappen! - mondta Eliot, na igen általában így hívnak.

- Sebastian Vettel lánya ebbe az iskolába jár! - mondtam, és  mondatom végére mindenki elképedt.

-  Hogy mivan? - kiáltották egyszerre. 

- Az lehetetlen, nincs is lánya! - szólalt fel valaki.

- De van! A múltheti futamról indultam haza, és a parkolóban ott voltak! Az anyja és a lány is! Ott ölelte Vettelt!

- Hogy néz ki? Ki az? Hogy hívják? - bombáztak a kérdésekkel.

- Nem tudom, hogy hívják, valószínűleg álnéven iratták be, értitek, hogy ne tudja meg senki! Épp a folyósón futottam össze vele, nem nagyon tudtam megfigyelni, mert kivertem a kezéből a telóját és a könyveit. De a telefon felvolt oldva és a háttérképen ők hárman álltak, Seb, az anyja, és a lány! - meséltem 3 perce megtörtént sztorimat.

- Következő szünetben nyomozás! - kiáltotta Mark, és abban a pillanatban bejött a tanár a terembe.

Sarah Vettel:

Nekem jött Verstappen! Minden cuccomat leejtettem, a telóm pedig fel volt oldva.

- Basszus! Ne haragudj! - mondta mire idegesen mértem végig, tényleg magas volt.. de ez lényegtelen ott volt a telefonom és a háttér.. úristen biztosra veszem, hogy látta! Ezt nem hiszem el.. oké Sarah, nyugi.. nyugi!

- Köszi! - mondtam és idegesen továbbmentem egyre sietősebben, biztos, hogy beszámol erről a hülye osztálytársainak! Ha ez kitudódik nekem annyi!

Max Verstappen: 

- Itt a szünet gyerekek! Indulás van! - állt fel hirtelen a padból Mark, majd hívta maga után a többieket. 

- Melyik osztály Max? - kérdezte valamelyikük.

- Nem tudom..  semmit nem tudok róla. - magyaráztam.

- Azt állítod, hogy ide jár akkor biztos hasonlít Sebre. Na menjünk, van úgy 15 percünk. - nézett az órájára Mark.

Elindultunk. Körbe jártuk az egész sulit, és őszintén? Nem mentünk sokra, hosszú perceken keresztül bolyongtunk és egyszer csak megakadt a szemem rajta, az egyik lépcsőn ülve telefonozott. 

- Hé.. hé fiúk! Ott oda nézzetek! - mutogattam a lányra, kinek nevét még mindig nem tudtuk felfedni. 

- Az ő? - hunyorgott oda Eliot. 

Eltitkolt hírnévWhere stories live. Discover now