Pak Majid melangkah menaiki tangga banglo berbekalkan beg plastik di tangan berisi sparepart serta bahan untuk repair pintu bilik air di sebuah rumah sewanya di Ampang.
Banglo ini didiami oleh semua pelatih di sebuah klinik berdekatan. Awal pagi tadi Pak Majid menerima panggilan daripada Norma, ketua rumah sewa itu mengatakan sebuah pintu tidak dapat dikunci kerana selaknya tertanggal. Jadi Pak Majid membuat keputusan untuk membaiki sendiri sahaja memandangkan itu kerja mudah baginya.
Sengaja Pak Majid datang untuk membaiki pada jam 3 petang, semasa semua pelatih itu berada di klinik. Risau kehadirannya buat mereka rimas pula jika Pak Majid datang sewaktu mereka semua ada di banglo.
Bilik yang paling atas di tingkat tiga itu dibuka dan menyerlahkan sebuah bilik tidur yang agak kemas itu. Bilik itu dihiasi cantik dan terdapat sehelai baju uniform jururawat diletakkan elok di atas katil bujang itu.
Melihat kiri dan kanan yang sunyi, Pak Majid mula mengambil peluang. Pakaian seragam putih yang bersaiz kecil itu diangkat di hadapannya. Baju itu dipeluk seketika, dan memang kecil berbanding Pak Majid.
Pak Majid mula berimaginasi. Alangkah seronoknya kalau dia dapat memeluk gerangan pemilik baju putih ini.
Baju tersebut dicium dan sepertinya ada bau badan yang agak wangi di situ, menandakan baju itu telahpun dipakai. Baju diletakkan semula dan kini seluar putih di katil yang sama pula diangkat. Celah kelankang seluar itu menjadi tempat hidu Pak Majid dan ternyata bau sedikit masam itu membuatkan Pak Majid semakin hanyut.
"Ermm... Sssssshhh.... Uhhh..."
Sebuah suara desahan yang ditahan-tahan buat Pak Majid yang hanyut tercelik semula. Seluar putih itu diletakkan semula ke katil dan Pak Majid mula mencari punca suara.
Pak Majid mula yakin yang bunyi itu datang daripada bilik air di dalam bilik yang sama jadi Pak Majid mula mendekatkan langkah ke pintu bilik air itu. Telinganya dipasang betul-betul dan Pak Majid terus menolak pintu bilik air yang dikatakan rosak itu.
Terbeliak mata Pak Majid melihat Tyaa sedang memuaskan lubang farajnya dengan batang berus gigi. Gadis bersanggul yang sedang melancap di tandas duduk bertutup itu turut terkaku sebelum batang berus giginya jatuh ke lantai.
"P-P-Pak M-Majid........"
Terketar Tyaa menyebut nama lelaki tua yang tiba-tiba muncul di saat dia sedang sedap melayan nafsuya sendiri. Potong stim terus dan dia turut terbeliak dengan kehadiran tiba-tiba lelaki tua itu.
Setelah menyedari dirinya yang berada dalam keadaan bogel, tuala putih yang berada di penyangkut segera ditarik dan digunakan untuk melindungi dirinya yang terdedah.
Pak Majid tersenyum segaris. Lawak pula melihat gadis bogel itu gelabah mencari dan melilit tubuhnya dengan tuala putih padahal dia sudah sempat menjamah tubuh itu tadi dengan matanya.
Mata Pak Majid tidak berkelip melihat tubuh cantik Tyaa yang agak kurus tetapi mempunyai aset tetek yang bersaiz sederhana. Walaupun tubuh bogel itu sempat ditatap beberapa saat sahaja, Pak Majid sudah jatuh cinta pada tetek gebu yang berputing coklat gelap itu.
Melihat leher jenjang yang terdedah kerana sanggul malasnya, Pak Majid mula memasang angan. Geram sungguh hatinya melihat bahagian tubuh gadis itu yang terdedah selain ditutupi tuala putih paras peha itu. Rasa nak gigit-gigit sahaja kulit putih gebu itu.
"Shh... It's okay Tyaa. Salah Pakcik. Pakcik patut ketuk pintu dulu. Pakcik tak tahu pulak Tyaa ada kat dalam ni. Pakcik datang nak repair pintu ni. Norma kata pintu bilik mandi atas kunci dia rosak."