Pov Milo:
Ik stond op het punt om de deur open te doen maar dan wacht ik even. De vorige keer dat ik er was zag mijn vader der heel slecht uit. Hij had overal wondjes en heel gebroken botten. Ik ben een beetje bang, maar maak de deur toch open. Daar licht mijn vader, te slapen met verband over zijn hoofd, zoals je het altijd in films ziet en gips om zijn linker arm/pols en rechter been. Hij licht te slapen. Ik maak hem rustig wakker door een klein duwtje te geven. Hij wordt wakker."hoi pap" "Heyy Milo". "Hoe gaat het met je?" vraag ik. " het gaat beter dan eerst, ik ben nu een beetje aan de pijn gewend" "ik heb wel echt vreselijke hoofdpijn de hele tijd, daardoor kan ik moeilijk in slaap vallen, daarom lag ik Toenet ook overdag te slapen" zegt pap."Ahh, dat is niet heel goed, kan ik wat voor je doen?"vraag ik. "nee hoeft niet ik wil even iets belangrijks tegen je zeggen, Milo" "Oké, wat?" "Ik moet een operatie ondergaan om te blijven leven, alleen die operatie is heel duur" "ik kan het wel betalen" zeg ik snel. "Ik denk dat dat niet zou gaan, het is echt heel duur, al zou je jou geld en dat van de mijnen bij elkaar pakken, zou dat niet gaan" zegt mijn vader. Ik verdien niet zoveel meer als eerst sinds ik met mijn eigen YouTube kanaal ben gestopt ( al meer dan een jaar geleden). Dus waarschijnlijk klopt het wat mijn vader zegt.
Ik staar naar de grond. Ik voel tranen prikken in mijn ogen. Er moet toch wel een manier zijn. Misschien moet ik weer beginnen met mijn YouTube kanaal? Misschien kan ik een goeie sponser vinden voor de Bankzitters? Allemaal ideeën die door mijn hoofd heen spoken wat waarschijnlijk toch niet gaat werken. Mijn gezicht is nat van de tranen. Mijn vader probeert mij te knuffelen zover het kan met al zijn verwondingen.
Ik praat nog even met mijn vader. Hij heeft het nog steeds zwaar om het feit dat hij denkt dat het zijn schuld is. Ik stap in de auto. Het is 14:20. Ik ga naar huis, ik heb echt te veel aan mijn hoofd om nu naar werk te gaan. Morgen hebben we een opname dag in Antwerpen. Een eet video weer eens. Waarom in Antwerpen? Ik heb geen flauw idee, moet je aan matthy vragen. Hij heeft dit bedacht. Ik ga op mijn laptop een serie kijken waar ik mee bezig was. Ik probeer zo min mogelijk aan het feit te denken dat mijn vader waarschijnlijk dood gaat. Ik kijk die serie, alleen ik kan mijn hoofd er niet echt bij houden. Ik besluit om op insta te scrollen. Hat was niet heel bijzonder, nieuwe post van voetballers, gio en jade die uit elkaar gaan en Koen met de rare fitchecks spiegelfoto's die hij op zijn story zet met het liedje 'good morning'.
500 woorden
Wat gaat er gebeuren?
Gaat de vader van Milo dood?Hoe gaat het met jullie?
Met mij niet goed, we hadden vandaag de laatste twee uur gym en we moesten 10 miljard rondjes om het veld rennen en voetballen. Daarna moest ik ook nog in de tegen wind naar huis fietsen. Dus ik ben dood💀
JE LEEST
Hebben we elkaar echt nodig? // Bankzitters fanfiction
FanfictionDit verhaal gaat over iemand die word overgekocht van de Bankzitters. Wie zou dat zijn? Is de rest er mee eens? Hoe gaat het verder met de groep? Hoe gaat het verder met het kanaal Bankzitters?