Bankzitters ruzie?

16 1 3
                                    

Pov Milo:
Vandaag is het donderdag. Ik heb geen oog dicht gedaan. E ik heb de hele nacht nagedacht. Gek genoeg heb ik niet gevoel gehad dat ik sh wilde doen. Ik wil morgen de jongens gaan vertellen dat ik bij elertrum ga werken. Oftewel vandaag is mijn voorlaatste werkdag bij de Bankzitters. Als ik er zo over nadenk word ik best emotioneel. Dus ik ga proberen vandaag er zo min mogelijk aan proberen te denken, en het er gewoon het beste van ga maken. Vanavond ga ik ook nog naar mijn vader toe in het ziekenhuis om te zeggen dat ik bij elertrum video's mag maken en dat ik zo genoeg verdien voor zijn operatie.

Het is 17:30. Ik rij nu naar huis. Mijn vriendin is terug van vakantie met haar vriendinnen, dus ze komt naar mij toe en ze heeft gekookt. Ik kom thuis aan. Ik geef mijn vriendin een zoen. "Ik heb je zo gemist" zeg ik. "Ik jou ookk" zegt charlotte. "Ik heb zoveel te vertellen" zeg ik terwijl we aan te tafel gaan zitten. Ik vertel het hele verhaal over mijn vader, elertrum en de Bankzitters. Ze weet altijd hoe ze moet reageren en me weer een beetje blij te maken. Ik hou van charlotte. Ze maakt me blij en staat altijd achter me ook als ik bijvoorbeeld de andere keuze had gekozen.

Wij gaan nog even naar mijn vader. Mijn vader en moeder zijn altijd enthousiast geweest voor mijn vriendin. Mijn vader nog steeds. We komen binnen bij mijn vader. "Hey pap" "Hoii Milo en charlotte" zegt mijn vader. "Hoe gaat het met je" vraagt Charlotte. "Ja kan natuurlijk beter maar ja wat doe je eraan" zegt mijn vader. "Ik wil even met je praten"zeg ik. "Ik ga video's maken bij elertrum, en dan heb ik genoeg voor je operatie" zeg ik. "Nee, ga je weg van de Bankzitters?" vraagt mijn vader. "Ja" zeg ik kortaf. "Nee dat moet je niet doen, ik weet hoeveel de Bankzitters voor je betekenen" zegt mijn vader. "Ja maar jij betekent veel meer voor mij, jij bent men vader" zeg ik. "Ja maar ik ben al oud en jou toekomst is nog zo groot" zegt mijn vader. "Ik wil de discussie beëindigen, ik ga bij elertrum werken" zeg ik. We lopen weer naar buiten na nog effe gepraat te hebben.

Charlotte blijft slapen. We gaan een serie kijken. Ze helpt me echt om niet over morgen na te denken. We gaan rond 23:00 slapen.

Het is vandaag vrijdag. Mijn laatste werkdag bij de Bankzitters en de dag dat ik de jongens moet gaan vertellen dat het de laatste werkdag is. Ik doe mijn kleren aan. Ik doe een hoodie aan. De afgelopen dagen heb ik alleen maar hoodies/truien gedragen door mijn wonden. Mijn vriendin wist dat ik nerveus was dus voor dat ze naar haar werk ging heeft ze nog even een ontbijtje voor me gemaakt. Ik stap in de auto naar werk. Ik heb gisteren al gezegd tegen de jongens dat ik het ergens over wilde hebben. Ik ga nog effe werken tot de 'meeting' om 11:30 hebben.

Het is 11:25, we lopen naar dat soort woonkamer achting iets (geen idee hoe je het moet noemen). Ik ben niet zo snel zenuwachtig, maar nu ga ik bijna dood van de zenuwen. We gaan aan de tafel zitten. "Milo, waar wilde je het over hebben?" vraagt koen. Ik begin maar met "ik heb jullie toch verteld mijn vader een operatie moet ondergaan om te blijven leven" "de waarheid is dat ik en mijn vader niet genoeg geld hebben daarvoor" "ik weet niet of jullie het bedrijf elertrum kennen" zeg ik zachtjes. Iedereen knikt. Het is natuurlijk wel een bedrijf waar veel bekende Nederlandse YouTubers werken. "ze hebben mij veel geld aangeboden, dus ik ga bij hun werken" zeg ik terwijl mijn zenuwen het niet meer aan kunnen.

"Wtff man, had dat gewoon gezegd dan hadden wij je kunnen helpen en nu ga je opeens naar de vijand" zegt matthy. "Ik had echt wat meer van je verwacht man" zegt raoul terwijl hij opstaat en weg loopt. "We vertellen elkaar alles, de grootste leugen ooit" zegt robbie. "Ga maar weg, we hebben tijd voor onszelf nodig" zegt Koen. " kom jongens" zegt matthy tegen tegen robbie en Koen en ze lopen de kamer uit.

Ik hou men tranen in. Ik pak snel mijn spullen en ik ren zowat de deur uit. Als ik in de auto zit kan ik mijn tranen niet meer inhouden. Er is een heel verleidelijk zakmes in mijn auto maar ik doe het maar niet. Ik rij naar huis nog steeds in tranen. Ik kom thuis en ik ben alleen. Zonder Charlotte want die is natuurlijk werken.

800 woorden

Eerste Bankzitters ruzie?
Hoe gaat het aflopen met de Bankzitters?

Sorry voor zo lang geen nieuw deel.
Opgestaan uit de dood na een week.
Ik kan nu wel allemaal smoesjes gaan verzinnen maar ik had gewoon geen motivatie.

Hebben we elkaar echt nodig? // Bankzitters fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu