Wennen

7 0 0
                                    

⚠️er kunnen sexuelen dingen in voor komen⚠️
Pov matthy:
Het is vandaag weer maandag. Dus weer naar kantoor. Ik heb in het weekend niet veel gedaan. Ik ben met mijn ouders uit eten gegaan. Normaal deed ik altijd met mijn ex, toen mijn vriendin iets bakken of koken of iets anders leuks. Ik had echt verwacht dat zij de liefde van mijn leven was. De moeder van mijn kinderen ging worden. Maar het liep iets anders. Het was beter voor ons allebei. Alleen ik mis haar super erg. Vandaag moeten we op kantoor bespreken wat we de kijkers gaan vertellen over milo. We kunnen niet niks vertellen want de kijkers zien toch dat milo er niet is.

Ik rij naar kantoor. Op kantoor aangekomen begroet ik iedereen. Als Koen eindelijk is aangekomen (1 uur te laat) gaan we met een paar van onze productie en ons vieren aan een tafel zitten. Na 1,5 uur even gesproken te hebben, zijn we tot de conclusie gekomen dat we zo'n video maken als wat me met Mark en Matthijs ook hebben gedaan. Maar dan zonder Milo, Daar zijn we nog even te boos voor. We besluiten die morgen al op te nemen. Ik ga met Koen een script bedenken voor de sketch om de video nog een beetje vrolijk te houden. Dat hebben we ook gedaan toen Mark en Matthijs weg gingen.

We gaan naast elkaar aan een bureau zitten met notities geopend op Koens telefoon. "Koen, was het lekker vrijdag" vraag ik om hem te plagen. Ondertussen kijkt Robbie ook naar ons met zijn hoofd net achter de computer vandaan. Koen wordt zo rood als een tomaat. Ik en robbie kijken elkaar aan en schieten in de lach. "Dat is volgens mij een ja" zeg ik. We bedenken die sketch en het script dat erbij hoort. Dat heeft ons ongeveer een uurtje geduurd. Het hoefde ook geen lange sketch te zijn want het was alleen maar voor aan het begin. De sketch was: milo die gekidnapt werd door ons en midden in het bos werd achtergelaten. Iets gelijks aan die sketch met Mark en Matthijs maar dan anders.

Pov Milo:
Het is vandaag maandag. Ik moest al om 06:30 opstaan. Het is effe wennen om niet meer zelf mijn werktijden te bepaalen. Vandaag is de eerste dag bij elertrum. Ik maak me klaar en rij naar Amsterdam. Daar is namelijk het kantoor van elertrum. Ik word warm begroet door de andere YouTubers die daar werken. Het lijkt nog niet zo'n hele stomme dag te worden.

Het is 17:00. Ik loop het gebouw uit. Het was echt een kut dag. Bij de Bankzitters waren er nooit grapjes te veel. Het was altijd wel vrolijk. Hier moest ik me echt inhouden. Ik kom thuis. Mijn vriendin was al thuis. Ik geef haar een zoen. We hadden afgesproken dat we vandaag eten gingen bestellen om te vieren dat ik bij elertrum werk en omdat ik echt een kut weekend heb gehad. "Is er iets" vraagt Charlotte aan mij terwijl we op de bank zijn geploft. Volgens mij spreekt mijn gezicht boekdelen. "Het was echt een kut dag" zeg ik en ik begin te vertellen over mijn dag.

600 woorden

Koen en Nikki word steeds beter😍❤️
Arme Milo, verdient hij dit?
Wat vinden jullie?

Hier ben ik weer. Ik heb weer helemaal de motivatie en de inspiratie. School zit wel een beetje in de weg. School is echt kut. Hoe gaat het met jullie. Ik ben trots op jou, onthoud dat.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 04 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hebben we elkaar echt nodig? // Bankzitters fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu