Afleiding

11 1 6
                                    

⚠️Er kom sexuelen dingen in voor⚠️
Pov matthy:
We praten nog even over Milo en wat we ermee gaan doen. We zijn er allemaal over eens dat we hem de komende tijd even niet willen zien. "Zullen we vanavond uit gaan voor afleiding" stel ik voor. "Ja, goed idee" zegt robbie. We stemmen allemaal in. We hebben ook al lang niet iets meer als vrienden gedaan want het is altijd voor werk. Het is 17:00. We gaan allemaal nog even naar huis voor we uit gaan. Ik kom thuis en ik maak wat rijst, groente en kip. Ik eet het op en ga me klaar maken. Mijn outfit wat ik nu aan heb is wel prima.

Pov koen:
We hebben om 19:00 afgesproken op het kantoor. Het is 18:15 en ik ben klaar en stap in de auto. Ik moet een half uur rijden tot kantoor. Ik kom op kantoor aan en begroet matthy. Robbie en raoul zijn er nog niet. Als ze der eenmaal gaan we een club. Het is nu nog niet zo druk maar naar maten het later wordt is het heel druk. We zijn met z'n vieren heel hard mee aan het zingen. "Matthy en koen, jullie moeten eigenlijk nog een nieuwe chick fixen" zegt Robbie. Op dat moment kijk ik om me heen. Op dat moment valt mijn oog op een meisje met bruin haar en prachtige groene ogen. "Dat zal toch niet" zeg ik ongeloofig. "Wat" vraagt raoul. "Dat is dat meisje in Antwerpen" zeg ik. "Ga naar der toe dan" zegt matthy.

Ik ga naar der toe. We kwamen aan de praat. Ik kwam der achter dat haar naam Nikki is. Uiteindelijk schreeuwen we samen mee met de muziek. Het was heel gezellig. En de jongens mogen haar volgens mij ook. Het is inmiddels 01:00. "Ik ben best moe, ik denk dat ik naar huis ga" zegt Nikki. "Je mag ook met mij naar huis als je der comfortabel bij voelt?" vraag ik onzeker. "Ja lijkt me leuk" antwoord ze. Ik boek een taxi, want niemand van ons 2 kan nog rijden. "Doei jongens" zeg ik tegen Matt raoull en Rob terwijl ik hand en hand wegloop naar de taxi met Nikki. "Doe het veilig" zegt robbie terwijl ie een beetje tappie is.

400 woorden

Oehh Koen en Nikki 😍

Daar ben ik eindelijk weer na 100 jaar. Ik heb de laatste tijd weinig motivatie, maar ik ga proberen nu weer te posten.
Even voor de duidelijkheid, Nikki is een bedacht character.

xxx Lisa

Hebben we elkaar echt nodig? // Bankzitters fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu