Dupa ce s-a mai terminat o saptamana de scoala,iar eu aveau 2 colegi noi,care erau si vecinii mei,o fata pe nume Charlie,si un baiat pe nume Mike,am incercat sa fac cunostinta cu ei... Nu am reusit si ma simteam prost.
Ajunsa acasa,nu am mancat deoarece nu aveam nimic,deci m-am apucat direct de teme. Fiind singura acasa,un tarait se aude la usa..
- Imediat !!!! Spun eu..
- Hey... Buna.. Eu sunt Mike... Am venit sa iti aduc niste lapte,cereale,si niste legume...
- M-multumesc...insa nu am bani sa ti le platesc... Spun eu incepand sa plang..
- Nu am nevoie de bani. Am nevoie de prietenia ta...
- Poti sa intri,numai sta la usa.
-Pai..sa ne cunoastem,zic..
- De acord. Spun eu zambind..
- Eu ma numesc Mike,am 16 ani,sunt bun la suflet dar si rebel..invat bine,si as vrea sa fiu prieten cu o fata asa frumoasa si desteapta ca ine...
- Eu ma numesc Clara,am 16 ani,si sunt cea mai desteapta din scoala,la clasele IX-XII.
Si eu vreau sa fim prieteni... Decand mama mea a murit...eu am ramas singura pe acest pamant.
Spun eu incepand sa plang.
- Off Doamne !! Te inteleg...numai plange... Sa stii ca sintem prieteni si daca vei avea probleme sa imi spui mie ca am eu grija.... Imi spune el dandu-mi un pupic pe obraz si luandu-si ramas bun,pleca acasa..
Cam la 1h,iar suna la usa. Acum era cealalta vecina,Charlie cu care ma imprietenisem deja.
Ea venise sa facem temele impreuna..
Acum avand 2 prieteni de nadejde,ma simteam mai protejata de bataile scorpiei,si ale tatalui pentru ca din bursa mea de 300 lei,din care imi luam mancare,altceva nu puteam sa imi iau deoarece ar fi trebuit sa nu mananc..
Iar el ar fi vrut sa ii iau bautura... Si pentru ca nu ii luam,sufeream...
" Oare cand o sa se termine acest cosmar ?"ma intrebam eu in fiecare minut,fiecare secunda mizerabila din mizeria mea de viata...
Ei bine,asa treceau zilele mele,negre si murdare...HEY !! CUM VI SE PARE ??
LASATI COMENTARII+VOT,PENTRU A MA INCURAJA SA O CONTINUI !!!
SCUZATI GRESELILE!!!!
VA PWP.....