*Bebelino*

38 2 4
                                    

~ Hei,dragilor imi pare rau ca nu am mai postat aici. Sper sa ma recansez. Nu uitati sa-mi dai VOTE si PARERI.
LECTURA PLACUTA !! ~

Dupa vreo 2 luni de zile,burtica era foarte mare. Desi nu aveam foarte mari pofte,luasem in greutate cam 10 kg. Deja eram in luna a 9-a....
Ma pregateam in orice moment....
Mike,era langa mine la orice moment,ma pupa pe frunte si imi strangea mana,deoarece nu ma putea strange in brate... - Carla,vrei sa mergem la lac?
- Da,ar fi bine,deoarece afara inca este cald si frumos...
- Bine. Fugi si imbraca-te !! Ia si niste haine mai groase intr-o valiza. Vom avea nevoie...
- Pentru?
- Nu ai fugit?!
- Ba da.....

* Mike P.O.V*

Nu voiam sa ii spun ca mergem la munte pentru 3 zile... Era surpriza !!
Sunt curios cum o sa reactioneze...

* Clara P.O.V *

La ce ne trebuie haine groase ?! Aiurea.... Dar imi iau totusi... Sa nu zica apoi ca eu nu-l ascult.

Dupa vreo jumatate de ora era gata totul.
- Mergem?
- Desigur!
- Urca in masina....
- Bine...
Dupa vreo ora cand Clara a vazut ca iesim din Bucuresti,si-a dat seama ca nu e vorba de niciun lac....
- Ce surpriza ai mai pregatit?
- Vezi tu....
- Bine.
Dupa vreo 2 ore ajungem in fata unui Hotel de ***** stele.
- WoW. Intram? Imi e cam frig!
- Da,intram.. Du-te inainte. Te prind eu din urma...
- Bine.

*Mike P.O.V*

Ii spun ca raman putin la masina,si ca o prind din urma,dar eu o las pe ea la Hotel si ma duc repede la o florarie,pentru a cunpara cel mai mare si frumos buchet de flori. Apoi,ma intorc si o gasesc la receptie...

* Clara P.O.V*

Stau si vad cum pleaca cu masina. O fi vreo gluma proasta? Oare unde se duce ? Stau si il astept... Pana cand vad ca apare cu un buchet mare de flori,colorate si parfumate.
-Iubita mea,astea sunt pentru tine.
- Multumesc!
- Ne scuzati,am dori si noi o camera.
- Desigur. Mai este disponibila decat cea de la etajul 2, cu numarul 69.
- Bine,multumim... Luam cheia,mergem la lift,si urcam la etajul 2.
Camera 69,o camera superba... Cu 2 balcoane,2 paturi mari... O plasma mare,un frigider mare,o baie curata... Tot ce iti doresti pentru o graviduta... LUX!
- Maine,iubita mea,mergem la sanius.
- YeY! Abia astept... Cu siguranta c vom fi cei mai copii de pe partie...
- Asa e. Acum,la somn cu tine! Trebuie sa fii fresh!
- Ai dreptate... Dar vino langa mine,te rog!
- Vin,imediat!

*A DOUA ZI*

Ma trezesc prima. Imi iau papucii in picioare si ma duc la baie.
Eram intr-o forma buna azi. Stau cam 30 de minute la baie,apoi ies,comand 2 cafele cu lapte, si 4 sandwis-uri. Intre timp,se trezeste si Mike.
- Neata,Mike!
- Neata,Pui ! Ce faci?
- Mai bine ca niciodata. Tu?
- WoW. Ma bucur... La fel ca tine...
- Hai sa mancam,sa savuram o cafea,sa ne imbracam,si pe partieeeeee !!!
- Da,asa e. Sa trecem la treaba!
Dupa ce mancam,ne imbracam gros,si plecam. Ajunsi pe partie,inchiriem o sanie.
Ne dam cu randu cu ea... A fost superb..... De nedescris... Peisajul,aerul...
Stiti si voi...
Ajunsi inapoi la Hotel,eram prea obosita...
- Mike,maine e Ajunul Craciunului !
- Da,asa este....
- Imi pare rau,dar numai pot sta... Imi e mult prea somn... I love you!
- Culca-te,zana mea!
A doua zi, ma trezesc nu mai ma puteam da jos din pat... Ma durea foarte tare spatele.... Nu imi era rau,dar burtica numai ma lasa.
- Mike,numai pot.. Ma doare spatele...burta... Ce facem?
- Vrei sa mergem la spital? Spune-mi ce sa fac!
- Vreau 4 clatite cu ciocolata,un frappe,si o cola rece.
- Bine... Imediat!
Dupa vreo 10 minute,ma apuc sa mananc clatitele,sa beau sucul..... Si apoi frappe-ul...
- Mersii mult,Mike. Te iubesc!
- Si eu. Mai e nevoie de ceva?
- Nu..... E ok. Stai linistit !!
Pentru a uita de dureri,ne-am jucat carti,am facut poze,am mancat,iar si iar....
Imi fine... Pana seara cand s-a rupt apa..
-Ajutor... Ajutor....
- Stai linistita ajungem imediat la spital...
Ajunsi la spital:
- Face-ti loc! Avem o gravida,careia i s-a rupt apa.... Pardoon!!! ( spunea doctora de garda. Dar eu nu-mi aduc aminte nimic... Stiu ca mi-au facut anestezie,deoarece durerile erau prea puternice!
- Auuuuu....
Dupa vreo jumatate de ora... Fetita mea era gata....
- Clara,esti bine?
- Sunt putin ametita,dar e ok... Uite,Mike,fetita noastra... In Ajun de Craciun !!.....
- Da,Miracol de Craciun!! E foarte frumoasa... Seamana cu mamica ei... Te iubesc mult,ingeras... ( spune el si ma saruta)
- Si eu te iubesc.... Si pe tine,si pe pruncul nostru.... Iti seamana perfect... ( ne dadeam noi cu parerea)....

HEI,DRAGILOR!! ACESTA ESTE INCA UN CAPITOL FRUMUSEL... VA ROG DATI VOT,PARERI SI DACA AVETI IDEI. VA IUBESC!!!!
VA PUPACESC!!!
BYE..... <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La BlocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum