Este 20,iunie. Inca o zi,de scoala. Acum ma pot gandi si eu la vacanta pe care o voi petrece cu tata si cu concubina lui.  Ziua citeam,iar seara dupa o baie fierbinte,ma culcam... Nu voiam sa am subiecte de discutii cu ea,sau cu tata....
Pana intr-o seara cand,am primit un mesaj,de la Mike sa iesim la restaurant,ca intre prieteni. Am acceptat,deoarece il cam simpatizam...
M-am dus si m-am pregatit.. Defapt,mi-am luat un tricou grena,si pantaloni scurti negri,care defapt au fost lungi insa,cum v-am mai spus nu am bani... Dupa ce mi-am luat hainele mici si strampte pe mine,mi-am pieptanat parul balai si des,si l-am lasat pe spate apoi m-am spalat pe fata,m-am incaltat si am plecat la acea intalnire,cu sfiala deoarece,nu aveam bani,si nu stiam la ce restaurant de fite mergem,iar eu facandu-ma de ras nu voi putea nici apa sa imi cumpar de scumpa ce era...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dupa 25 de minute,am ajuns. El era deja aici si ma astepta. Mike avea pantaloni de blug ca un fel de rupti,si un tricou ce ii lasa patratelele la evidenta. Mi-am muscat usor buza de jos,si am pasit in restaurant..
- Buna,Mike...
- Ooo... Ce frumoasa esti !! Buna,Carla....
- Da..sunt frumoasa cu hainele mici si rupte,ai dreptate...
- Nu...Nu am vrut sa zic asta.. Sorry.... Am vrut sa zic ca esti frumoasa,si chiar imi placi... Si te-am adus aici ca sa mananci si tu ceva,deoarece stiu sigur ca esti satula de legume....
- Ai dreptate,insa niciodata nu am sa pot sa iti platesc...
- Scumpete nu vreau bani de la tine,ti-am zis ca platesc eu... Tu alege sa mananci tot ce vrei.. Nu iti fa probleme !! Hai te rog,hai sa comandam...
- ..... Bine......
Dupa 10 minute de gandire si razgandire,a sosot si chelnerul.
- Eu as vrea sa mananc somon cu salata de caracatica si cartofi natur cu ulei de masline,ardei iute si putini creveti...
- Iar tu,domnisoara ?!
- Eu... Eu as vrea o salata de caracatita,cu creveti si cartofi prajiti,asorti cu o sticla de cola.
Mike imi facu cu ochiul,iar eu nici nu stiam ce comandasem,deci...speram sa imi placa..
Au sosit platourile...
Aratau WOW !!!!!!
Dupa ce am mancat,nu mai mncasem asa copios demult.... Mi-a priit aceasta masa.... Apoi,am plecat acasa..
- Chiar nu trebuia sa faci asta pentru mine,Mike... Nici nu stiu cum sa iti multumesc..
- Taci... Trebuia sa o fac pana la urma,pitico.... Esti o pitica frumoasa,sa stii..
Adevarul e ca,el e mai inalt decat mine,deci are tupeu sa imi zica "piticot".

HEY !!! CUM VI SE PARE?? VOT+ PARERE !!!
KISS...

La BlocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum