E dimineata. Soarele imi bate in fereastra si imi spune ca e tarziu,sa ma trezesc. Eu,ma ridic somnoroasa din pat si ma uit stanga dreapta,nedumerita,deoarece nu eram la mine acasa..
-U..Unde sunt ?! Spun eu,speriata..
- Esti bine,scumpete ?!! Nu iti fa griji,esti cu mine... Eu voi fi alaturi mereu,la bine si la greu,promit.
- Dar...Dar unde suntem ? Nu stiu ce sa zic.... Si eu te plac,si am incredere in tine. Poate te...iu... Te inteleg ca vrei sa fii alaturi de mine.
A mai trecut o zi,in acea camera imensa si superba,insa nu stiu unde eram... Seara,dupa ce am baut un ceai cald,ne-am asezat pe canapea. Eu stand cu capul pe pieptul bine lucrat al lui Mike...
Cred ca suntem impreuna,insa e prima mea relatie si nu stiu ce sa fac.. In acea seara,nu am dormit deoarece ne-am uitat la filme romantice,apoi ne-am jucat,eh...mai multe.. Am simtit ca sunt protejata,si ca cineva chiar tine la mine. El poate va fi in viata mea,in locul mamei.
- Hey,e dimineata ! E ora 7:35. Ce vom face azi ?
- Cum ??! E ora 7:35 ??? Si eu nu sunt pregatita de scoala.... Nu,nu am cum sa lipsesc,deoarece azi dam test la mate,rusa,chimie si fizica... Trebuie sa ma duc,insa nu ma grabesc pentru ca prima ora am sportul,iar eu sunt inapta.
Dupa ce ma imbrac si imi prind parul intr-o coada lejera,imi iau ghiozdanul un sandwich facut de Mike si plec.
Spre norocul meu,am prins autobuzul deci, voi ajunge mai repede.
Am dat testele,si am luat bineinteles 10,iar acum ma pot duce acasa la tata si la...la scorpie. Defapt,in fata liceului,vad un BMW negru,ce atunci cand ma vede,claxoneaza facandu-mi semn sa urc in el. Ma urc in el,si la volan era Mike. Urc,si primesc un sarut scurt,ce imi lua respiratia instant. Eu,raman fara cuvinte insa,imi revin imediat. Ne ducem tot in acea vila,si dupa ce bem sampanie,eu numai bausem niciodata pana in acel moment alcool,imediat eram haihui. Ne-am dus val-vartej in dormitor,iar acolo a urmat...HEY !!! Ce credeti ca se intampla mai departe ??? Lasa-ti com+ vot,si ideile voastre ma vor ajuta. Scuzati greselie !!!
KISS..
INAINTE DE A INCHEIA SI ACEST CAPITOL,AS VREA SA II MULTUMESC MULT LUI @ellaelenutza