Zile...Luni...

42 3 2
                                    

Au mai trecut 4 luni. Burtica incepea sa isi faca aparitia,sa se zbata,iar noi eram cei mai happy. Stiam ca v-om fi cei mai nebuni parinti cu copilasii nostri si ca,atuncu cand v-or mai creste nu o sa ii tinem inchisi in casa,sau sa le rapim libertatea si copilaria de care au nevoie. O sa le oferim tot ce noi nu am avut... Asa vorbeam noi,seara de seara,inainte de culcare.
Dar,de data asta am adormit fara drept de apel. Nici nu stiu unde,cand si cum am adormit. Stiu doar ca oboseala s-a pus asupra mea,usor,usor...
Ma trezesc de dimineata si,deschid geamul,fac miscare,imi mangai burtica si ma duc la baie. Ma spal pe fata pe dinti,apoi fac un dus de revigorare,imi iau o rochita larga de culoarea bleo marin,si papuceii de casa in picioare si cobor jos la bucatarie pentru a savura un ceai si pentru a vedea ce face Mike. Spre surprinderea mea,Mike nu era nici aici.
- Mike !!!! Unde esti ? Nu ma face sa te caut !! Spun eu putin panicata.
El,nu raspundea nici cum,asa ca il sun.
- Abonatul nu poate fi contactac. Va rugam.... Spune casuta vocala iar eu inchid de nervim.

*MIKE P.O.V.*

Ma trezesc si vad inerasul meu ca doarme,deci incerc sa o invelesc si o sarut pe frunte dupa care ma duc sa ma imbrac si sa ma duc sa lamuresc treburile cu tatal ei,care ieri era putin cam nervos. Ajung la el si,ma intampina o servitoare,el mutandu-se in casa cu javra lui de "sotie". Ii spun sotie pentru ca decand am plecat eu cu puiul meu de acolo,el a cerut-o in casatorie si dupa nunta s-au mutat in vila ei luxoasa.
- Buna dimineata,fiule,intra te rog ! Te pot ajuta cu ceva ? Ma intreaba servitoarea.
- Da,v-as ramane recunoscator daca as putea vorbii putin cu D-nul Gomez.
- Desigur. Un moment !
Astept putin,dupa care coboara dansu'.
- Ce vrei ma ? Imi spune el,in sictir.
- Buna dimineata. Am venit sa clarificam niste lucruri. Ieri,cand am venit cu Clara si v-am dat o veste foarte frumoasa,cred eu,voi a-ti inceput sa tipati la ea. Daca nu vreti acel copil,stati linistit. Nu o sa il/o vedeti niciodata,daca o luam pe rautate. Spun eu pe un ton mai ridicat.
- Nu am vrut sa zic asta. Fiica mea are doar 17 ani. E minora. Va afla politia,deoarece,e imposibil asa ceva !!! Ea nu e o curva !!! Da,defapt acum gata,este !!!! Spune el si deja se vede rautatea lui de om pe fata.
- Stiti ceva,e viata ei pana la urma. Ea va avea o familie cu mine si asta e tot ce conteaza!!! Spun eu si ma ridic,plec trantind usa dupa mine.

* Carla P.O.V.*

Dupa ce il caut,ies pe afara sa ma plimb putin. Sa imi aranjez gandurile pentru ca,dupa acel scandal nu vreau sa mai aud de ei. Hotarasc deci,sa ma duc pana la o Bisericuta si sa ii aprind o lumanare maicutei mele. Cateva lacrimi isi fac aparitia pe obrajii mei. Ma duc apoi in Biserica,si,cumpar un mir sfintit cu care sa miruiesc burtica.
Stau acolo ore bune,plang stau pe banca si tot eu ma linistesc. La un momentdat,suna telefonu. Era Mike.
- Alo,Mike,ce faci ? Unde esti ?
- Buna,puiule,sunt bine. Am avut putina treaba,dar acum am terminat gata. Tu ce fci ? Esti bine ? Unde esti ?
- Sunt la Bisericuta,am trecut sa aprind o lumare,si sa mai stau sa ma linistesc...
- Aha. Am inteles. Ai grija de tine. Ne vedem acasa,pui,sa numai stai mult. Te iubesc !!
- Si eu... Spun eu dupa care bag telefonu in buzunar si rasuflu usurata,acum ca stiu ca e bine..
Dupa vreo 1 h,ajung acasa. Mike isi facuse un dus si ma astepta cu masa pusa.
Gatise o supa de pui,si,o tocanita cu mamaliga. Mi-am lins buzele,m-am dus si m-am schimbat apoi m-am spalat pe maini si m-am asezat la masa. Am lins imediat doua portii de supa apoi tocanita si din mamaliga nu a mai ramas nimic. Eram satula acum.
M-am dus in camera am aprins T.V si incercam sa gasesc ceva la care sa ma uit,timp in care Mike spala vasele si facea curatenie pe la bucatarie.
Daca as fi incercat sa il ajut imi spunea sa stau cuminte. Gravidutele nu fac nimic. Deci,sa ascultam ce zice.

HEY!!! SPER SA VA PLACA ACESR CAPITOL. SCUZATI GRESELILE !!! SI AS REA SA VA LASA-TI PAREREA IN COMENTARII SI SA VOTATI !!!! VA IUBESC .. SA AVETI O ZI/ SEARA/ NOAPTE FRUMOASA!!!
KISS....

La BlocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum